Karta w Toyota Banku

Data: 2011-03-02 12:22:13
Autor: Stephen Wyszy
Karta w Toyota Banku
Do konta w toyota banku dawali karte niby 4% zwrotu, jednak zauwazylem
ze to tylko do konca miesiaca i to zazwyczaj 1% nie 4% za 'zwykle'
transakcje. Z tego powodu chyba nie bede z niej korzystal bo mam w
millennium 3% zwrotu za zakupy ktore najczesniej robie, wiec mam
pytanie - czy ktos praktykowal nie aktywowanie karty? Czy jest wtedy
oplata? Czy jednak trzeba karte zastrzec albo z niej zrezygnowac, aby
nie ponosic za nia kosztow?

Pozdrawiam

Data: 2011-03-02 21:24:30
Autor: neoniusz
Karta w Toyota Banku
W dniu 11-03-02 21:22, Stephen Wyszy pisze:
Do konta w toyota banku dawali karte niby 4% zwrotu, jednak zauwazylem
ze to tylko do konca miesiaca i to zazwyczaj 1% nie 4%

Regulamin czytal?

Data: 2011-03-02 12:44:14
Autor: Stephen Wyszy
Karta w Toyota Banku
On 2 Mar, 21:24, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 11-03-02 21:22, Stephen Wyszy pisze:

> Do konta w toyota banku dawali karte niby 4% zwrotu, jednak zauwazylem
> ze to tylko do konca miesiaca i to zazwyczaj 1% nie 4%

Regulamin czytal?

Racja z miesiącem dałem ciała. Jednak co do 3% takich jak daje
millennium to toyota ma wygórowane jak na mój portfel wymagania (suma
sald 25000), zwlaszcza ze wole inwestowac na niż trzymać na
słabooprocentowanym rorze. Czekam na wypowiedzi jak jest z kartą bo
ten fakt głównie mnie interesuje.

Karta w Toyota Banku