Karta wirtualna/przedplacona dla firm gdzie

Data: 2010-02-03 08:50:46
Autor: ScaV
Karta wirtualna/przedplacona dla firm gdzie
Witam,

Jaki bank daje mozliwość załozenia karty wirtualnej lub przedplaconej
lub debetowej_z_mozliwoscia platnosci w internecie dla konta firmowego
oraz ważna sprawa musi byc rozliczana w USD.

Dzięki za podpowiedz

Data: 2010-02-03 21:41:57
Autor: RobertS
[...]

netkartę w USD możesz wziąć w Multibanku

RobertS

Data: 2010-02-04 12:48:38
Autor: ScaV
On 3 Lut, 21:41, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> oraz ważna sprawa musi byc rozliczana w USD.

> Dzięki za podpowiedz

netkartę w USD możesz wziąć w Multibanku

Tak ale niestety jest wydawana tylko dla kont osobistych a mi zalezy
aby była powiązana z kontem firmowym.

Data: 2010-02-04 20:45:17
Autor: kashmiri
Karta wirtualna/przedplacona dla firm gdzie
ScaV <mslusarczyk@gmail.com> had the courage to write:
[...]

neteller.com
dziala w niewielu krajach, w tym w PL.
zdaje sie, ze prawie wszystko za darmo.

Karta wirtualna/przedplacona dla firm gdzie