Karta wirtualna w ING

Data: 2009-07-22 00:51:57
Autor: MM
Karta wirtualna w ING
Nie wiem czy było ale ING wprowadził do oferty kartę wirtualną:
http://www.ingbank.pl/u235/navi/61695
cena 20zł / 2 lata (a więc taniej niż mbank), poza tym natychmiastowe
wydanie po złożeniu wniosku przez system transakcyjny (numer i data
ważności w serwisie a CVV2 smsem).
Transakcje zagraniczne rozliczane w Euro.
Czy ktoś już testował?

Pozdrowienia
MM

Data: 2009-07-22 10:40:09
Autor: LadyRoot
Karta wirtualna w ING

[...]

Tak, wprowadzili już dawno. Nie mam problemów z działaniem - w przeciwieństwie do mBankowej.
Jedyny minus - niewygodna obsługa przez WWW (nie tak prosto dostać się do opcji) no i za wysłanie CVV2 na SMS 0,20PLN.
Dodatkowo - nie przysyłają plastiku - jak w mBanku (o ile to komuś potrzebne).

Ogólnie przetestowane na iTunes, Amazon i kilku innych serwisach.

--
LadyRoot

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
The future is not what it used to be.

Data: 2009-07-22 11:21:50
Autor: MacGregor
Karta wirtualna w ING
Użytkownik "MM" <mmarcin2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d0e24cec-c05a-4c88-9473->b2eda924038b@o7g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Tak, od kilku lat (3?)
Taka powycinana, działa w internecie, imie i nazwisko są standardowe, tzn jest się P. Karta Przedłacona ;-),
Zasilasz przelewem, możesz niewykorzystane środki zwrócić na inne konto (przez dostęp przez ING Bank OnLine).

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2009-07-22 03:28:00
Autor: MM
Karta wirtualna w ING
On 22 Lip, 11:21, "MacGregor" <macgre...@smieci.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

jest się P. Karta Przedłacona ;-),
Zasilasz przelewem, możesz niewykorzystane środki zwrócić na inne konto

To chyba nie do końca to samo co "prawdziwa" karta przedpłacona, tzn
nie można nią płacić nigdzie w realu - tylko przez internet bo
dostajesz tylko numery, bez plastiku.
Pytanie do LadyRoot: czy zasilenie z rachunku odbywa się rzeczywiście
online?
Czy jeszcze jakiś inny bank ma coś takiego w ofercie?

Pozdrawiam
MM

Data: 2009-07-22 13:31:23
Autor: LadyRoot
Karta wirtualna w ING
[...]

Online - z wyjątkiem klasycznej upierdliwości ING, czyli od soboty około południa do poniedziałku rano system nie księguje nawet wewnętrznych transakcji... Co daje się we znaki, jak trzymasz kasę na oszczędnościowym i w weekend nagle zapragniesz zrobić zakupy.

--
LadyRoot

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
The future is not what it used to be.

Data: 2009-07-24 03:27:51
Autor: MM
Karta wirtualna w ING
On 22 Lip, 13:31, "LadyRoot" <ladyr...@aster.pl> wrote:
[...]

Czyli jednak kicha. Najczęściej robię zakupy właśnie w weekend. A
trzymanie kasy na karcie "na wszelki wypadek" to zabija cały sens
używania tej karty. Czyli zostaje chyba tylko mbank choć tam znów
denerwowała mnie kiedyś możliwość zwiększania limitów wyłącznie przez
infolinię (w dodatku za opłatą). Chyba że to się zmieniło teraz?

Pozdrawiam
MM

Data: 2009-07-24 16:11:15
Autor: Valdi.Pavlack
Karta wirtualna w ING
"MM" news:484a1efe-7505-4b7f-beca-f53b44a6a1cdt13g2000yqt.googlegroups.com

Czyli zostaje chyba tylko mbank choć tam znów
denerwowała mnie kiedyś możliwość zwiększania limitów wyłącznie przez
infolinię (w dodatku za opłatą). Chyba że to się zmieniło teraz?

Zmieniło się - możesz zmieniać limity z poziomu serwisu transakcyjnego.

Data: 2009-07-23 09:53:34
Autor: MacGregor
Karta wirtualna w ING
Użytkownik "MM" <mmarcin2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1e639260-1619-409d-959a-e46ff18220dfw41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Ta, o której ja piszę, jest "fizyczna". Można nią (podobno) nawet w POSach płacić, a do bankomatu nie wejdzie, ze względu na "powycinany" kształt.
Natomiast przeglądając stronę ING, nie mogłem znaleźć info o TEJ karcie.

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2009-07-23 11:39:44
Autor: LadyRoot
Karta wirtualna w ING

[...]

Ależ na stronie wszystko jest, jak należy.

Ty piszesz o tej karcie: http://www.ingbank.pl/u235/navi/34520
My piszemy o tej: http://www.ingbank.pl/u235/navi/61695

--
LadyRoot

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
The future is not what it used to be.

Data: 2009-07-22 12:42:11
Autor: xbartx
Karta wirtualna w ING
W dniu 7/22/09 9:51 AM, MM pisze:
[...]

Załóż sobie konto oszczędnościowe w polbanku i weź do niego VE a będziesz miał to samo za darmo, najlepsze w .pl przeliczniki i nawet jeszcze niezłe oprocentowanie środków.

--
xbartx

Data: 2009-07-22 03:45:47
Autor: MM
Karta wirtualna w ING
On 22 Lip, 12:42, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
[...]

Miałem konto w polbanku - jednak podziękuje. Najbardziej zależy mi na
zasilaniu karty w czasie rzeczywistym, co biorąc pod uwagę jak bardzo
polbank jest online - jednoznacznie go dyskwalifikuje.

Pozdrawiam
MM

Data: 2009-07-22 13:20:15
Autor: xbartx
Karta wirtualna w ING
W dniu 7/22/09 12:45 PM, MM pisze:

Miałem konto w polbanku - jednak podziękuje. Najbardziej zależy mi na
zasilaniu karty w czasie rzeczywistym, co biorąc pod uwagę jak bardzo
polbank jest online - jednoznacznie go dyskwalifikuje.

No to już zależy jakie tam masz duże potrzeby i jak szybko musi się karta zasilać. Jeżeli nie ma ciśnienia, to przelew, a jeżeli trzeba szybko to wizyta we wpłatomacie. Ja tak robię od chyba dwóch lat i nie narzekam.

--
xbartx

Karta wirtualna w ING