Karta wirtualna w ING

Data: 2009-07-22 10:40:09
Autor: LadyRoot
Karta wirtualna w ING

Nie wiem czy było ale ING wprowadził do oferty kartę wirtualną:
http://www.ingbank.pl/u235/navi/61695
cena 20zł / 2 lata (a więc taniej niż mbank), poza tym natychmiastowe
wydanie po złożeniu wniosku przez system transakcyjny (numer i data
ważności w serwisie a CVV2 smsem).
Transakcje zagraniczne rozliczane w Euro.
Czy ktoś już testował?

Tak, wprowadzili już dawno. Nie mam problemów z działaniem - w przeciwieństwie do mBankowej.
Jedyny minus - niewygodna obsługa przez WWW (nie tak prosto dostać się do opcji) no i za wysłanie CVV2 na SMS 0,20PLN.
Dodatkowo - nie przysyłają plastiku - jak w mBanku (o ile to komuś potrzebne).

Ogólnie przetestowane na iTunes, Amazon i kilku innych serwisach.

--
LadyRoot

The future is not what it used to be.

Karta wirtualna w ING