[ciekawostka] Karta z chipem w terminalu

Data: 2010-01-04 11:15:44
Autor: xbartx
[ciekawostka] Karta z chipem w terminalu

Dla mnie ciekawostka, ale by膰 mo偶e dla innych nie. P艂ac膮c ostatnio w sklepie zauwa偶y艂em dziwn膮 rzecz. Pani w艂o偶y艂a do terminala kart臋 chipow膮, ale do g贸ry nogami (paskiem do g贸ry) i transakcja posz艂a bez problemu. Nie jest to oczywi艣cie, nie wiadomo co, ale ja osobi艣cie nie widzia艂em, 偶e terminal ma obustronny czytnik dla chip贸w.

Data: 2010-01-04 13:38:57
Autor: Valdi
[ciekawostka] Karta z chipem w terminalu
"xbartx" news:hhsil0$tp$4inews.gazeta.pl

Jaki terminal (producent)?
Jaki sklep?
Jaka firma rozlicza transakcje?

Data: 2010-01-04 14:56:15
Autor: xbartx
[ciekawostka] Karta z chipem w terminalu
Dnia Mon, 04 Jan 2010 13:38:57 +0100, Valdi napisa艂(a):

Jaki terminal (producent)?
Jaki sklep?
Jaka firma rozlicza transakcje?

O ile sobie dobrze przypominam, to ma艂e tesco osiedlowe - wi臋cej grzech贸w nie pami臋tam ino ten widok karty w terminalu "ko艂ami do g贸ry" ;) --

Data: 2010-01-04 17:22:22
Autor: Valdi
[ciekawostka] Karta z chipem w terminalu
"xbartx" news:hhsvif$goh$1inews.gazeta.pl

> [...]

O ile sobie dobrze przypominam, to ma艂e tesco osiedlowe - wi臋cej grzech贸w
nie pami臋tam ino ten widok karty w terminalu "ko艂ami do g贸ry" ;)

Tesco? Ja pierdziele koniec 艣wiata si臋 zbli偶a - Pekao da艂o swoim terminalom
posmakowa膰 chip! :O

Data: 2010-01-04 17:53:28
Autor: xbartx
[ciekawostka] Karta z chipem w terminalu
Dnia Mon, 04 Jan 2010 17:22:22 +0100, Valdi napisa艂(a):

Tesco? Ja pierdziele koniec 艣wiata si臋 zbli偶a - Pekao da艂o swoim
terminalom posmakowa膰 chip! :O

Jak tak sobie jeszcze raz przypominam, po tym co napisa艂e艣 powy偶ej ... Sta艂em z koleg膮 i rozmawia艂em, w sumie pami臋tam tylko ten widok karty do g贸ry ko艂ami. Mog艂o by膰 tak, 偶e Pani poci膮gn臋艂a z paska i kart臋 sobie tylko w czytniku umie艣ci艂a, dla wygody, a mi tylko ten widok karty utkwi艂 i nic wi臋cej. I to chyba jest najbardziej prawdopodobna wersja, co艣 mi si臋 wydaje.

--
xbartx

Data: 2010-01-04 22:37:31
Autor: MG
[ciekawostka] Karta z chipem w terminalu
"J_K_K" napisa艂:
Pekao da艂o swoim terminalom
posmakowa膰 chip! :O

;-P

Na razie nie odkorkowujcie butelek. M贸wi艂em, 偶e nied艂ugo, ale nie a偶 tak.

--
MG

[ciekawostka] Karta z chipem w terminalu