Kartę SIM do Rumunii sprzedam

Data: 2011-10-12 12:32:22
Autor: Zbynek Ltd.
Kartę SIM do Rumunii sprzedam
Elo

Też kupiłem kartę Vodafone, tak jak UHbI piszący 2 miesiące temu.
Z tym, że za moją o kredycie 5 Euro zapłaciłem już nie 25, ale 35 Lei.
Po odpowiedniej sekwencji aktywacji, karcie zostało przyporządkowane
1 Euro na połączenia i 250MB na dane.

Obecnie zostało na koncie 0.76E i ponad 220MB na przesył danych. I
taką kartę mam na zbyciu. Dane ważne jeszcze 9 miesięcy. Powiedzmy,
że za 15 PLN-ów + przesyłka pozbędę się karty.

Przy rabunkowych stawkach na dane w roamingu i tak się opłacało
wykorzystać zaledwie 15% zawartości karty. Mojemu kochanemu
operatorowi zapłaciłbym za taką przyjemność ca. 135 zł.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Kartę SIM do Rumunii sprzedam