Kartka graficzna na AGP z nietypowa rozdzielczoscia

Data: 2011-06-28 11:08:00
Autor: MK
Kartka graficzna na AGP z nietypowa rozdzielczoscia
Witam

Zakupilem kilka monitorow LCD 18,5" marki LG z nominalna rozdzielczoscia 1360x768 do starszych komptuerow na ukladzie graficznym Intel 865 i podobne.
Z uwagi na to ze na tych kartach takiej rozdzielczosci nie ustawie pomyslalem nad kupnem uzywanych kart AGP w stylu NVidia GeForce FX5200 lub podobne. Moje pytanie dotyczy tego poniewaz nie moge tego znalezc na stronach NVidii czy na tych kartach ustawie sobie juz potem rozdzielczosc 1360x768 lub zblizona tak aby obraz byl prawidlowy a nie rozszerzony w poiomie ?

Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

Pozdrawiam
M.K.

Data: 2011-06-28 11:18:57
Autor: Skylla
W dniu 2011-06-28 11:08, MK pisze:
[...]

A nie wystarczy zainstalować sterownik monitora, który doda do ustawień karty potrzebną rozdzielczość?

Data: 2011-06-28 11:31:07
Autor: MK
Kartka graficzna na AGP z nietypowa rozdzielczoscia

A nie wystarczy zainstalować sterownik monitora, który doda do ustawień karty potrzebn± rozdzielczo¶ć?

Niestety nic nie dodaje instalator z płyty dostarczonej do monitora LG W1945S-BF. Sprawdzałem.

M.K.

Data: 2011-06-28 12:02:33
Autor: Leszek K.
Dnia Tue, 28 Jun 2011 11:08:00 +0200, MK napisał(a):

[...]

Pod xp jest na necie poprawiony sterownik do intela "łapi±cy" nietypowe
rozdzielczo¶ci. Pod viste i 7 jak na razie nie.

Data: 2011-06-28 11:01:42
Autor: Grzegorz S
Leszek K. <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote:
> [...]

Pod xp jest na necie poprawiony sterownik do intela "łapi±cy" nietypowe
rozdzielczo¶ci. Pod viste i 7 jak na razie nie.

Mógłby¶ podać jaki¶ link do niego?

--
gs

Data: 2011-06-28 15:20:00
Autor: Leszek K.
Dnia Tue, 28 Jun 2011 11:01:42 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

[...]

Tu jest problem. Ja to znalazłem z rok temu bo miałem problem z panoram±
1440x900. Nawet potem udostępniłem na 4share na pro¶bę kogo¶ na tej grupie.
Komputer dawno poszedł do ludzi, a nieużywane konto na 4share się
zdeaktywowało. Musisz szukać sam.

Data: 2011-06-28 12:58:06
Autor: ketiv
W dniu 28-06-2011 11:08, MK pisze:

[...]

moge potwierdzic ze stare GeForce2 MX400 i Radeon9200 maj± już t±
rozdzielczo¶ć w swoich ustawieniach.

Data: 2011-06-28 13:56:30
Autor: wit
MK <ss@pol.pl> wrote:
Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

Spróbuj wg tego:

http://www.sevenforums.com/tutorials/7947-force-dvi-hdmi-resolutions-refresh-rates.html

Udało mi się w ten sposób uzyskać tak dziwaczne rozdzielczo¶ci jak 1152x648,
1088x612 czy 1024x576 - wszystko na intelu GMA3150. Wiem, że układ znacznie
nowszy, ale też czego¶ takiego nie obsługiwał a teraz nie ma problemu.

wit

Data: 2011-06-28 19:10:14
Autor: Animka
W dniu 2011-06-28 15:56, wit pisze:
MK<ss@pol.pl>  wrote:
Za wszelka odpowiedz serdecznie dziekuje.

SprĂłbuj wg tego:

http://www.sevenforums.com/tutorials/7947-force-dvi-hdmi-resolutions-refresh-rates.html

Udało mi się w ten sposób uzyskać tak dziwaczne rozdzielczości jak 1152x648,
1088x612 czy 1024x576 - wszystko na intelu GMA3150. Wiem, że układ znacznie
nowszy, ale też czegoś takiego nie obsługiwał a teraz nie ma problemu.

A monitor jaką rozdzielczość obsługuje? W/g instrukcji monitora, a nie Twojej karty graficznej.

--
animka

Data: 2011-07-02 14:12:25
Autor: JoteR
"Animka" napisała:

A monitor jaką rozdzielczość obsługuje?

"LCD 18,5" marki LG z nominalna rozdzielczoscia 1360x768".

Nie chcąc płacić za PowerStripa, można spróbować "zmusić" sterownik Intela do obsługi tej rozdzielczości.
http://software.intel.com/en-us/articles/custom-resolutions-on-intel-graphics/

JoteR

Data: 2011-06-28 15:40:39
Autor: ggs

[...]