Kartka od Jana Kobylańskiegp

Data: 2014-03-03 19:23:59
Autor: MarkWoydak
Kartka od Jana Kobylańskiegp

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lf2b71$u26$1mx1.internetia.pl...
Dzisiaj dostałem spóźnioną kartkę świąteczną Bożonarodzeniową od prezesa USOPAL Jana Kobylańskiego. Kartka została wysłana 24 grudnia 2014 roku, widać cenzura ją sobie przetrzymała...

No cóż, najwyraźniej znajomość z w/w panem powoduje u ciebie przeskok w przyszłość o kilka miesięcy. Mamy marzec 2014. Grudzień to jeszcze nie jest ;-))))

MW

Data: 2014-03-03 19:51:35
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lf2hpe$aag$1news.albasani.net...

[...]

Masz coś z czytnikiem? Nie widzisz mojej poprawki z 17:36 do tego wątku?

boukun

Data: 2014-03-03 20:03:14
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lf2jsl$rjn$1mx1.internetia.pl...
[...]