Kartony katalogów

Data: 2009-06-03 17:53:53
Autor: kiriakos
Kartony katalogów
Proszę o poradę. Z lat 90-tych mam mnóstwo katalogów profesjonalnych produktów fotograficznych - Bronica, hasselblad, mamiya, oświetlenie itp. Co z tym zrobić? makulatura, kolekcjoner sprzętu?
pozdro

Data: 2009-06-04 07:04:45
Autor: Marcin Debowski
Kartony katalogów
Dnia 03.06.2009 kiriakos <niema@takiego.pl> napisał/a:
Proszę o poradę. Z lat 90-tych mam mnóstwo katalogów profesjonalnych produktów fotograficznych - Bronica, hasselblad, mamiya, oświetlenie itp. Co z tym zrobić? makulatura, kolekcjoner sprzętu?

Widuję takie rzeczy wystawione na ebayu. Z drugiej strony nie wiem, czy ktoś to kupuje.

--
Marcin

Data: 2009-06-04 08:33:54
Autor: Kokos
Kartony katalogów

Użytkownik "kiriakos" <niema@takiego.pl> napisał w wiadomości news:h066sc$9u6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

moze oddaj do jakiegoś pubu z zajawką fotograficzną, zeby ściany sobie wytapetowali;)

Kartony katalogów