Kartoteka trolla :-D

Data: 2011-12-27 17:20:21
Autor: rAzor
"-heRsk" <-bigbred...@interia.pl>
"'heRsk'" <?WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk-" <fullue?bigbred...@interia.pl>

Data: 2011-12-27 17:28:17
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 17:20, rAzor pisze:
"!' heRsk" <euro?bigbred...@interia.pl>

Wez, nie przyzywaj trolla, nie po obiadku ;)

Data: 2011-12-27 17:37:48
Autor: rAzor
Kartoteka trolla :-D
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2011-12-27 17:20, rAzor pisze:
"!' heRsk"<euro?bigbred...@interia.pl>

Wez, nie przyzywaj trolla, nie po obiadku ;)

Wiedzialem, że heniu ma odpały, ale to już się ociera o chorobę psychiczną.

Data: 2011-12-27 17:41:17
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 17:37, rAzor pisze:
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2011-12-27 17:20, rAzor pisze:
"!' heRsk"<euro?bigbred...@interia.pl>

Wez, nie przyzywaj trolla, nie po obiadku ;)

Wiedzialem, że heniu ma odpały, ale to już się ociera o chorobę psychiczną.

Do wrazej razwietki biora tylko takich, gotowych na wszystko jak niejaki
Rychu C. ;)

Data: 2011-12-27 18:01:29
Autor: rAzor
Kartoteka trolla :-D
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Otóż to - tego się obawiam.
A wiele razy mi tutaj heniu się odgrażał, że mnie uciszy. ;-)

Data: 2011-12-27 18:06:51
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 18:01, rAzor pisze:
Do wrazej razwietki biora tylko takich, gotowych na wszystko jak niejaki
Rychu C. ;)

Otóż to - tego się obawiam.
A wiele razy mi tutaj heniu się odgrażał, że mnie uciszy. ;-)

Takie zapowiedzi tego bydlaka trzeba brac powaznie, on rzeczywiscie moze
spelnic swoje grozby.

Data: 2011-12-27 18:08:23
Autor: raff
Kartoteka trolla :-D
On Tue, 27 Dec 2011 18:06:51 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Skoro kapowal, to ma swoje dojscia.

R.

Data: 2011-12-27 18:10:01
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 18:08, raff pisze:
Takie zapowiedzi tego bydlaka trzeba brac powaznie, on rzeczywiscie moze
spelnic swoje grozby.
Skoro kapowal, to ma swoje dojscia.

Wiesz, jak utracil swoje dawne przywileje kupowania bez kartek w
partyjnym sklepiku to moze sie teraz mscic za swoja obecna biede. ;)

Data: 2011-12-28 09:35:01
Autor: stevep
Kartoteka trolla :-D
Dnia 27-12-2011 o 18:06:51 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

u2 już masz pełne portki?

--
stevep

Data: 2011-12-28 18:43:30
Autor:
Kartoteka trolla :-D
On Wed, 28 Dec 2011 09:35:01 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> Takie zapowiedzi tego bydlaka trzeba brac powaznie, on rzeczywiscie moze
> spelnic swoje grozby.

u2 już masz pełne portki?

 kundlu walbrzyski, na takich jak ty jest tylko kopniak.
 kundlu spod suwalk - na ciebie wystarczy tez kopniak!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-28 09:34:13
Autor: stevep
Kartoteka trolla :-D

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

A co z jaczejką kretynie?

--
stevep

Data: 2011-12-28 09:33:46
Autor: stevep
Kartoteka trolla :-D
Dnia 27-12-2011 o 17:37:48 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2011-12-27 17:20, rAzor pisze:
"!' heRsk"<euro?bigbred...@interia.pl>

Wez, nie przyzywaj trolla, nie po obiadku ;)

Wiedzialem, że heniu ma odpały, ale to już się ociera o chorobę  psychiczną.

Masz kwalifikacje, żeby to oceniać Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-27 17:33:44
Autor: raff
Kartoteka trolla :-D

"!heRsk!" <pis?bigbred...@interia.pl>
"" heRsk "" <ue?bigbred...@interia.pl>
""(heRsk)"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
"",[heRsk]"" <WC15?bigbred...@interia.pl>
"".<heRsk>."" <.WC15?bigbred...@interia.pl>
"":heRsk:"" <globalne?bigbred...@interia.pl>
""@heRsk"" <soviet?bigbred...@interia.pl>
""[heRsk]"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
""\\eRsk"" <eu_bigbred...@interia.pl>

No nie przy kolacji !

Ta menda nawet nie potrafi przyjac zyczen swiatecznych. Co łajza, to
łajza.

R.

Data: 2011-12-27 17:43:19
Autor: raff
Kartoteka trolla :-D
On Tue, 27 Dec 2011 17:42:05 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Kabel. Jak z TePsy, to kabel.

R.

Data: 2011-12-27 17:46:27
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 17:43, raff pisze:
Raczej uchol ;)
Kabel. Jak z TePsy, to kabel.

No wlasnie, czyli kablujacy uchol ;) Ostatnio go wyrzucili do biatela
czy netbudu, ale chlopina sie trzyma swojej nedznej pracy, bo niczego
innego nie umie oprocz kablowania ;)

Data: 2011-12-27 18:04:13
Autor: rAzor
Kartoteka trolla :-D
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Coś w tym jest - znalazłem kiedyś post, w którym pewien gostek przypomniał czym się heniutek parał za komuny. Wściekł się, podobnie jak dzisiaj, kiedy go Grzesio przyłapał na przynależności do PZPR. :-)

Data: 2011-12-27 18:08:47
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 18:04, rAzor pisze:
Coś w tym jest - znalazłem kiedyś post, w którym pewien gostek
przypomniał czym się heniutek parał za komuny. Wściekł się, podobnie jak
dzisiaj, kiedy go Grzesio przyłapał na przynależności do PZPR. :-)

Sama przynaleznosc do PZPR czy nawet do KPZR nie jest niczym nagannym,
wazne co on wtedy i teraz robil. A zaloze sie, ze oprocz kalowania na
innych niczego innego nie potrafi.

Data: 2011-12-27 18:47:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Kartoteka trolla :-D

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ef9fba2$0$1184$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To zależy od obecnej przynależności partyjnej.
Jeśli należy do PiS - nie jest niczym nagannym,
jeśli do PO - naganne, nie do przyjęcia,
inne partie - bywa różnie.

Data: 2011-12-27 20:08:03
Autor: rAzor
Kartoteka trolla :-D
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

:-D Ja pierdziu - ty jesteś niewidomy czy tak zbajerowany i urobiony propagandą? Co za osioł!
Członkowie PZPR są niemal wszędzie - tak w PiS, jak i w Platformie - ot choćby Katarasińska, Rosati, Palikotek (no, wiemy, wiemy - był) i cała czeredka innych, że o tatuśku założycielu Olechowskim nie wspomnę. :-)

Data: 2011-12-27 20:19:32
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 20:08, rAzor pisze:
[...]

Jak patrze n.p. na spuscizne Gierka to go po prostu powazam, a te
popluczyny ktore wymieniles to zwykli karierowicze, ewentualnie
agenciaki. Carrierre po francusku to galop ;)

Data: 2011-12-27 20:50:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Kartoteka trolla :-D

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdd52i$ijm$1inews.gazeta.pl...
[...]

To ty jesteś niewidomy czy tak zbajerowany i urobiony  propagandą? Co za osioł!

Jeśli rozumiesz tekst pisany, to powinieneś zrozumieć, że ja nie negowałem obecności byłych członków PZPR we wszystkich przeróżnych partiach.
Ja określałem stosunek picowców do tych osobników.
Powtarzam:
Stosunek picowców do tych osobników zależy od obecnej przynależności partyjnej.
Jeśli należy do PiS - nie jest niczym nagannym,
jeśli do PO - naganne, nie do przyjęcia,
inne partie - bywa różnie.

Mam nadzieję, że jeśli dokładnie przeczytasz, to zrozumiesz. Jeśli nie zrozumiesz, to nic na tą ułomność nie poradzę.

Data: 2011-12-28 18:43:34
Autor:
Kartoteka trolla :-D
On Tue, 27 Dec 2011 18:47:03 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

To zależy od obecnej przynależności partyjnej.
Jeśli należy do PiS - nie jest niczym nagannym,
jeśli do PO - naganne, nie do przyjęcia,

 po co dyskutujesz z idiota? przeeciez u2 to kompletny duren

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-28 09:37:10
Autor: stevep
Kartoteka trolla :-D
Dnia 27-12-2011 o 18:08:47 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Długo będziecie kontynuować ten festiwal oszołomów?

--
stevep

Data: 2011-12-27 17:47:08
Autor: Przemysław W
Kartoteka trolla :-D
Jesteś w dodborowym towarzystwie, kundel.  U2 i raff zapewne odpowiadają ci poziomem. Jednym słowem jesteś wśród swoich.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-27 17:49:40
Autor: raff
Kartoteka trolla :-D
On Tue, 27 Dec 2011 17:47:08 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Jesteś w dodborowym towarzystwie, kundel.  U2 i raff zapewne odpowiadają ci poziomem. Jednym słowem jesteś wśród swoich.

Hehe, slyszac to od Kaweckiego, bawi mnie to niewspolmiernie.

R.

Data: 2011-12-27 18:01:09
Autor: Przemysław W
Kartoteka trolla :-D
pisem@...pl> wrote:

Jesteś w dodborowym towarzystwie, kundel.  U2 i raff zapewne odpowiadają ci
poziomem. Jednym słowem jesteś wśród swoich.

Hehe, slyszac to od Kaweckiego, bawi mnie to niewspolmiernie.

R.

Niewspólmiernie do czego, poligloto?

Przemek

Data: 2011-12-27 18:04:09
Autor: raff
Kartoteka trolla :-D

pisem@...pl> wrote:

[...]

Hyhy, smieszysz mnie Kawecki.

R.

Data: 2011-12-27 18:51:28
Autor: Przemysław W
Kartoteka trolla :-D
Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał

Hyhy, smieszysz mnie Kawecki.

Ser by ci wystarczył.

Przemek

Data: 2011-12-28 09:38:46
Autor: stevep
Kartoteka trolla :-D

pisem@...pl> wrote:

[...]

Zaraz ci pokiwam palcem i będziesz rżał Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-27 18:07:47
Autor: raff
Kartoteka trolla :-D

pisem@...pl> wrote:

[...]

Emeryt, Przyglup, Kabel, Pedal; doborowe towarzystwo, nie ma co :)

R.

Data: 2011-12-27 18:00:02
Autor: rAzor
Kartoteka trolla :-D
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Jesteś w dodborowym towarzystwie, kundel. U2 i raff zapewne odpowiadają
ci poziomem. Jednym słowem jesteś wśród swoich.

Przemek

Chcesz powiedzieć, że ty reprezentujesz jakikolwiek poziom? :-D
Tobie się tylko tak wydaje - tak jak każdemu matołowi, który sądzi, że "czytając" wyborczą, głosując na PO i plując na PiS, się swego matołectwa wyzbywa. Nic bardziej mylnego! :-D Im bardziej "czytasz" wyborczą, im gorliwiej głosujesz na PO i im głośniej charkasz i smarkasz na PiS, czyli im większą plakietkę sobie na plechy zakładasz tym bardziej dowodzisz, że jesteś matołem.
Zwłaszcza po poście, w którym oplułeś Kurskiego i zaliczyłeś go do bydła. Wiesz dlaczego?
Wiesz?
Nie wieeeesz? ;-) Nie? Na pewno? ;-)
Bo głosowałeś na PiS! :-D Rozumiesz co mam na myśli?
Sam siebie zaliczyłeś do bydlaków.

Data: 2011-12-27 18:13:26
Autor: Przemysław W
Kartoteka trolla :-D
[...]

Ty nie czytasz? obawiając się pozbyć swojego matołectwa.

[...]

Reelekcja PO z premierem Donaldem Tuskiem jest dowodem na to, że mam rację. Matołem jesteś ty, bo głosowałeś na partię, która zdobyło 1 (słownie: jeden procent głosów!. Teraz wstydzisz się odpowiedzieć na pytanie na kogo głosowałeś.

[...]

Na pic głosowałem w 2005 roku, gdy jeszcze nikt nie wiedział kim tak na prawdę ta partia jest. Teraz mamy koniec 2011 roku i po tym wszystkim co zrobili, ty naczelny matoł pl.soc.polityka, bronisz ich jak niepodległości.

Przemek

Data: 2011-12-27 17:22:32
Autor: Obserwator
Kartoteka trolla :-D
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

a niby czym jest? Jest partia ktora broni polskich interesow, a nie
niemieckich czy rosyjskich.

A heniutek wlasnie sie przyznal kim byl i napisal:

*4. tak sie sklada, ze jestem od kilku lat mundurowym emerytem*

...i wszyskto jasne, dlaczego stanal po stronie antypisa:)

Data: 2011-12-27 18:48:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Kartoteka trolla :-D

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdcuso$stl$1inews.gazeta.pl...
[...]

A w jaki sposób broni polskich interesów? Rozsypując się na dwie, a teraz trzy partyjki?

Data: 2011-12-27 18:43:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Kartoteka trolla :-D

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdctii$p46$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli, wg ciebie ten, kto głosuje na PiS, jest bydlakiem. Odważnie. Nie wiem jak cię potraktują współwyznawcy? Ale już ci współczuję.

Data: 2011-12-28 09:36:19
Autor: stevep
Kartoteka trolla :-D

wrote:

[...]

A kto potrafi lepiej ocenić psychola, tylko inny psychol Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-28 16:21:37
Autor: rAzor
Kartoteka trolla :-D

wrote:

[...]

Mimo wszystko fajnie, że się ze mną zgadzasz, co do psychicznej kondycji henia, Pierdziołowski.

Data: 2011-12-29 06:39:47
Autor: stevep
Kartoteka trolla :-D

wrote:

[...]

Henio tu się raczej słabo produkuje, w odróżnieniu do ciebie Dupikowski i  co do twojej kondycji psychicznej nie ma cienia wątpliwości.

--
stevep

Data: 2011-12-29 09:01:26
Autor:
Kartoteka trolla :-D
On Thu, 29 Dec 2011 06:39:47 +0100, stevep
> [...]

Henio tu się raczej słabo produkuje, w odróżnieniu do ciebie Dupikowski i  co do twojej kondycji psychicznej nie ma cienia wątpliwości.

 razor to kompletny duren. nie nadaje sie do zadnej roboty.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 22:15:37
Autor: Grzegorz Z.
Kartoteka trolla :-D

"# heRsk #" <joke?bigbred...@interia.pl>
"#heRsk#" <same?bigbred...@interia.pl>
"$ heRsk" <ue?bigbred...@interia.pl>
"% heRsk %" <%eu_bigbred...@interia.pl>
"(heŽsk)" <:WC15?bigbred...@interia.pl>
"* heRsk *" <fulleuro?bigbred...@interia.pl>
"*.heRsk.*" <joker?bigbred...@interia.pl>
"*heRsk*" <syf?bigbred...@interia.pl>
".'heRsk'." <nato?bigbred...@interia.pl>
".'heŽsk'" <','bigbred...@interia.pl>
"/heRsk/" </WC15?bigbred...@interia.pl>
":heŽsk:" <globalne?bigbred...@interia.pl>
  ":-P heRsk :-P" <'wc15_bigbred...@interia.pl>
"^heRsk^" <pis?bigbred...@interia.pl>
"__'heRsk'__" <__?bigbred...@interia.pl>
"_heRsk_" <joker?bigbred...@interia.pl>
"``heRsk''" <full?bigbred...@interia.pl>
"`heRsk`" <figifago?bigbred...@interia.pl>
"{heRsk}" <*wc15?bigbred...@interia.pl>
"~_heRsk" <#eu_bigbred...@interia.pl>
"~heRsk~" <~?bigbred...@interia.pl>
"<heŽsk>" <<WC15?bigbred...@interia.pl>
"=heRsk=" <ue?bigbred...@interia.pl>
"? heRsk ?" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"'heRsk" <'WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk" <-bigbred...@interia.pl>
"'heRsk'" <?WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk-" <fullue?bigbred...@interia.pl>

A na wszystko w dialogu starczyło wpisać jedno:

!markread (ewentualnie !delete) From "bigbred"

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Kartoteka trolla :-D