Kartoteka trolla :-D

Data: 2011-12-27 17:28:17
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 17:20, rAzor pisze:
"!' heRsk" <euro?bigbred...@interia.pl>

Wez, nie przyzywaj trolla, nie po obiadku ;)

Data: 2011-12-27 17:37:48
Autor: rAzor
Kartoteka trolla :-D
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2011-12-27 17:20, rAzor pisze:
"!' heRsk"<euro?bigbred...@interia.pl>

Wez, nie przyzywaj trolla, nie po obiadku ;)

Wiedzialem, że heniu ma odpały, ale to już się ociera o chorobę psychiczną.

Data: 2011-12-27 17:41:17
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 17:37, rAzor pisze:
Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2011-12-27 17:20, rAzor pisze:
"!' heRsk"<euro?bigbred...@interia.pl>

Wez, nie przyzywaj trolla, nie po obiadku ;)

Wiedzialem, że heniu ma odpały, ale to już się ociera o chorobę psychiczną.

Do wrazej razwietki biora tylko takich, gotowych na wszystko jak niejaki
Rychu C. ;)

Data: 2011-12-27 18:01:29
Autor: rAzor
Kartoteka trolla :-D
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Otóż to - tego się obawiam.
A wiele razy mi tutaj heniu się odgrażał, że mnie uciszy. ;-)

Data: 2011-12-27 18:06:51
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 18:01, rAzor pisze:
Do wrazej razwietki biora tylko takich, gotowych na wszystko jak niejaki
Rychu C. ;)

Otóż to - tego się obawiam.
A wiele razy mi tutaj heniu się odgrażał, że mnie uciszy. ;-)

Takie zapowiedzi tego bydlaka trzeba brac powaznie, on rzeczywiscie moze
spelnic swoje grozby.

Data: 2011-12-27 18:08:23
Autor: raff
Kartoteka trolla :-D
On Tue, 27 Dec 2011 18:06:51 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Skoro kapowal, to ma swoje dojscia.

R.

Data: 2011-12-27 18:10:01
Autor: u2
Kartoteka trolla :-D
W dniu 2011-12-27 18:08, raff pisze:
Takie zapowiedzi tego bydlaka trzeba brac powaznie, on rzeczywiscie moze
spelnic swoje grozby.
Skoro kapowal, to ma swoje dojscia.

Wiesz, jak utracil swoje dawne przywileje kupowania bez kartek w
partyjnym sklepiku to moze sie teraz mscic za swoja obecna biede. ;)

Data: 2011-12-28 09:35:01
Autor: stevep
Kartoteka trolla :-D
Dnia 27-12-2011 o 18:06:51 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

u2 już masz pełne portki?

--
stevep

Data: 2011-12-28 18:43:30
Autor:
Kartoteka trolla :-D
On Wed, 28 Dec 2011 09:35:01 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> Takie zapowiedzi tego bydlaka trzeba brac powaznie, on rzeczywiscie moze
> spelnic swoje grozby.

u2 już masz pełne portki?

 kundlu walbrzyski, na takich jak ty jest tylko kopniak.
 kundlu spod suwalk - na ciebie wystarczy tez kopniak!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-28 09:34:13
Autor: stevep
Kartoteka trolla :-D

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

A co z jaczejką kretynie?

--
stevep

Data: 2011-12-28 09:33:46
Autor: stevep
Kartoteka trolla :-D
Dnia 27-12-2011 o 17:37:48 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - u2 napisał:
W dniu 2011-12-27 17:20, rAzor pisze:
"!' heRsk"<euro?bigbred...@interia.pl>

Wez, nie przyzywaj trolla, nie po obiadku ;)

Wiedzialem, że heniu ma odpały, ale to już się ociera o chorobę  psychiczną.

Masz kwalifikacje, żeby to oceniać Dupikowski.

--
stevep

Kartoteka trolla :-D