Kartridże olejowy RST

Data: 2013-04-29 23:03:58
Autor: Andrzej W.
Kartridże olejowy RST
Witam,

Właśnie rozebrałem swój amortyzator RST "jakiś bardzo stary" TnL.
I zastanawiam się, czy aby na pewno kartridż olejowy to działa.
Rozbierałem go wedle filmu:
 http://www.youtube.com/watch?v=XrsSQX0Bzcs
choć mój widelec odrobinę inaczej wygląda.
Na filmie widać jak gość "pompuje" kartridż, wygląda to bardzo płynnie.
Mój ma tak, że po pełnym wysunięci, przy wsuwaniu zapada się jakieś 4
cm, z powrotem te 4 cm też idą bez oporu. Na tych czterech centymetrach
słychać coś jak "bulgotanie".
Po pełnym wsunięciu i puszczeniu kartridż wysuwa się samoczynnie o
jakieÅ› 3cm.

Rozumiem, że amortyzator to już raczej zszedł?
Czy da się kupić same kartridże do RST?

Możecie polecić jakieś amortyzatory 28" na miasto i lekki teren dla
ciężkiej osoby, które warto kupić z drugiej ręki?
Olej + sprężyna lub powietrze.

--
Pozdrawiam,
Andrzej