Kartusz w samolocie

Data: 2009-08-14 08:21:47
Autor: Bartek Wadas
Kartusz w samolocie
W zeszłym roku (na szczęście już w trakcie powrotu) po odprawie bagaży na lotnisku podszedł do mnie "smutny" Pan i poprosił mnie do specjalnej salki do mojego bagażu. Mój niepokój rozwiał... kartusz z kuchenki.
Dostałem krótką informację, że na pokładzie samolotu taki kartusz nie może się znaleźć. Kartusz wyciągnąłem i wrzuciłem go do skrzynki gdzie było juz ich około 40-50 sztuk. Szczęście, że to już był powrót.

Za tydzień znów lecę w góry i oczywiście kartusz znajdzie się w plecaku... i teraz pytania:
- czy komuś zdarzyła się podobna sytuacja?
- czy jest jakikolwiek sens dyskusji na lotnisku (domyślam sie, że nie...)

Wolę dopytać gdyż tam gdzie lecimy raczej na kartusze nie mamy co liczyć

Pozdrawiam
Bartłomiej Wadas
gg 4636245
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
 www.beskid-niski.pl
"Sercu bliski Beskid Niski"
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Newsletter portalu: http://www.beskid-niski.pl/index.php?pos=/subskrypcja
Beskidzkie forum: http://www.forum.beskid-niski.pl
Beskidzkie aktualności: http://www.beskid-niski.pl/index.php?
pos=/aktualnosci&news=all
Spis wszystkich artykułów: http://www.beskid-niski.pl/index.php?whatsnew=all

Data: 2009-08-14 01:44:01
Autor: serak
Kartusz w samolocie
Za tydzień znów lecę w góry i oczywiście kartusz znajdzie się w plecaku... i
teraz pytania:
Porażajaca głupota.
Czy warto dla oszczedzenia parudziesięciu złotych ryzykować. Kup se
chłopie kuchenkę benzynową.

Data: 2009-08-14 14:32:14
Autor: Titus Atomicus
Kartusz w samolocie
In article <8c06496c-bae4-4e23-af81-0553d2d76f77@c14g2000yqm.googlegroups.com>,
 serak <serak@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> teraz pytania:
Porażajaca głupota.
Czy warto dla oszczedzenia parudziesięciu złotych ryzykować. Kup se

Przerazajaca glupota jest twoja reakcja.
Wybor gaz/bezyna nie jest podyktowany checia zaoszczedzenia przeciez.

TA

Data: 2009-08-14 05:36:40
Autor: serak
Kartusz w samolocie
Przerazajaca glupota jest twoja reakcja.
Moja reakcja jest głupsza niż próba przemycania kartusza z gazem do
samolotu? Nie popierdoliło ci się troche?
Wybor gaz/bezyna nie jest podyktowany checia zaoszczedzenia przeciez.
To znów przepraszam. W takim razie wszystko jest Ok.

Data: 2009-08-14 15:37:08
Autor: dK
Kartusz w samolocie

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-F181D9.14321414082009news.onet.pl...

Przerazajaca glupota jest twoja reakcja.
Wybor gaz/bezyna nie jest podyktowany checia zaoszczedzenia przeciez.

Tak z ciekawości. A chęcią czego? Chciałbym wiedzieć latając, czy jeśli kiedyś pierdyknie coś podobnego to co uzasadniałoby śmierć pasażerów? Wiele jest durnych przepisów na lotniskach, ale akurat ten to jeden z najmądrzejszych.

dK

Data: 2009-08-14 16:50:19
Autor: Titus Atomicus
Kartusz w samolocie
In article <h63pt8$dhf$1@nemesis.news.neostrada.pl>, "dK" <caria@wp.pl> wrote:

> [...]

> Przerazajaca glupota jest twoja reakcja.
> Wybor gaz/bezyna nie jest podyktowany checia zaoszczedzenia przeciez.

Wygody zapewne.
Argument ekonomiczny jest do dupy.
Maszynki benzynowe sa tansze w ekspoloatacji.

Chciałbym wiedzieć latając, czy jeśli kiedyś pierdyknie coś podobnego to co uzasadniałoby śmierć pasażerów? Wiele jest durnych przepisów na lotniskach, ale akurat ten to jeden z najmądrzejszych.

No, to malo prawdopodobne jednak.
Znacznie bardziej prawdopodobne ze spalisz sobie namiot uzywajac kuchenki benzynowej.

TA

dK

Data: 2009-08-14 18:31:51
Autor: dK
Kartusz w samolocie

wrote:

> [...]

najmądrzejszych.

No, to malo prawdopodobne jednak.
Znacznie bardziej prawdopodobne ze spalisz sobie namiot uzywajac

Wygoda - zgoda. Prawdopodobieństwo pożaru w namiocie, fakt, wyższe -  jednak możliwe zawsze przy otwartym ogniu. A tu dodatkowo jakby nie było  za cenę wyższego potencjalnego śmiertelnego ryzyka dla dużej ilosci ludzi.
Jeszcze jest opcja kuchenki spirytusowej. Kiedyś takiej używałem - Szemel jej było na imię. Lało się denaturat i działało. Zawsze można też lać samogon :)
Nie, nie podoba mi się zdecydowanie pomysł autora wątku z wożeniem kartuszy w samolocie.

pozdr.
dK

Data: 2009-08-14 18:51:32
Autor: Marcin Kysiak
Kartusz w samolocie

[...]

Zwłaszcza jeżeli posiada się palnik do gazowej.

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-08-14 21:38:40
Autor: Krzysztof Halasa
Kartusz w samolocie
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world writes:

[...]

Mowia jednak ze zasady w lotnictwie napisane sa krwia.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-08-16 16:06:35
Autor: Zbyszek Tuznik
Kartusz w samolocie
Bartek Wadas wrote:
m sie, że nie...)

Wolę dopytać gdyż tam gdzie lecimy raczej na kartusze nie mamy co liczyć

Z czystej ciekawosci... dokad lecicie, ze maja lotnisko, a nie znaja kartuszy gazowych?

Zbyszek

Kartusz w samolocie