Karty Alior - czas oczekiwania

Data: 2009-07-21 20:45:14
Autor: Mithos
Karty Alior - czas oczekiwania
W poniedziałek w systemie dwie nowe karty ukazały mi się w systemie online jako nieaktywne. Czy to znaczy, że bank :

- wysłał karty do mnie,
- wyprodukował karty,
- przyznał mi karty i dopiero je wyprodukuje, a następnie wyśle ?

Staram się mniej więcej określić kiedy mogę otrzymać nowy kawałek plastiku.

--
Mithos

Data: 2009-07-21 19:01:30
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 21 Jul 2009 20:45:14 +0200, Mithos napisał(a):

Staram się mniej więcej określić kiedy mogę otrzymać nowy kawałek
plastiku.

To oznacza, że najpóźniej w czwartek powinieneś dostać kartę. No może w piątek, są wakacje ;-) --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl
reklama: gdzie dobrze i tanio zrobić zdjęcie we Wrocławiu? http://zaklad.foto-krzyki.pl

Data: 2009-07-21 21:17:26
Autor: Mithos
Olgierd pisze:
To oznacza, że najpóźniej w czwartek powinieneś dostać kartę. No może w piątek, są wakacje ;-)

Dwie karty. Pay Pass także nabyłem w celach testowych.

ZTCP to pierwsza debetówka przyszła priorytetem jakoś w jeden/dwa dni.

--
Mithos

Data: 2009-07-21 14:23:27
Autor: BK
On 21 Lip, 21:17, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Olgierd pisze:

> [...]

Dwie karty. Pay Pass także nabyłem w celach testowych.

ZTCP to pierwsza debetówka przyszła priorytetem jakoś w jeden/dwa dni.

Wczoraj wlasnie odebralem paypass'a [adres do korespondencji mam gdzie
indziej niz mieszkam] wyglada na to, ze pojawienie sie w systemie
oznacza wyslanie i trzeba poczekac 3/4/5 dni.

Data: 2009-07-22 18:31:20
Autor: Mithos
BK pisze:
Wczoraj wlasnie odebralem paypass'a [adres do korespondencji mam gdzie
indziej niz mieszkam] wyglada na to, ze pojawienie sie w systemie
oznacza wyslanie i trzeba poczekac 3/4/5 dni.

Karty już mam (obie). Wizualnie ładne...

Pierwsza transakcja KK Alior, 2 x błędny PIN (na 100% był dobry), za 3 razem poszło. To normalne ?

--
Mithos

Data: 2009-07-22 18:45:11
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Mithos wrote:

[...]

Pewnie pierwsze dwa razy były offline i chip nie umiał zweryfikować
pinu, bo jeszcze go nie znał.

--
MiCHA

Data: 2009-07-21 23:04:31
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Niech jakiś pracownik Aliora się wypowie.
:>

zyga

Data: 2009-07-22 20:51:36
Autor: Wojciech Nawara
Mithos pisze:

Staram się mniej więcej określić kiedy mogę otrzymać nowy kawałek plastiku.

W szczegółach karty jest AFAIR data wysyłki.

Data: 2009-07-22 21:01:06
Autor: Mithos
Wojciech Nawara pisze:
W szczegółach karty jest AFAIR data wysyłki.

Już mam kartę :)

Co ciekawe : karta ma tylko jeden rok ważności.

--
Mithos

Data: 2009-07-22 21:28:42
Autor: Wojciech Nawara
Mithos pisze:
Wojciech Nawara pisze:
W szczegółach karty jest AFAIR data wysyłki.

Już mam kartę :)

Co ciekawe : karta ma tylko jeden rok ważności.

PayPass też? Hmmm, 3 PLN miesięcznie i 10 na rok...

Data: 2009-07-22 21:42:12
Autor: Mithos
Wojciech Nawara pisze:
PayPass też? Hmmm, 3 PLN miesięcznie i 10 na rok...

10 PLN za wydanie. Ważność 3 lata. 3 PLN tak czy inaczej płacę (płaciłem) za zwykła kartę więc jedyny koszt to jest to 10 PLN. W zamian wypukły MC + PayPass.

--
Mithos

Data: 2009-07-22 22:02:56
Autor: Wojciech Nawara
Mithos pisze:
Wojciech Nawara pisze:
PayPass też? Hmmm, 3 PLN miesięcznie i 10 na rok...

10 PLN za wydanie

....i wznowienie

. Ważność 3 lata.

A, to ok. :-)

Data: 2009-07-22 22:11:03
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Mithos wrote:

[...]

A ja nie mam PayPassa co jest jeszcze lepszym rozwiązaniem. Jakoś wciąż
nie mogę zrozumieć po co ludzie chcą te PayPassy mieć? Wystarczy, że
złodziej schowa czytnik za płaszczem i przejdzie obok mnie. Kradzież
kieszonkowa wznosi się właśnie na wyższy poziom...
A sprawdzać co chwilę stanu konta jakoś mi się nie chce. :-(

--
MiCHA

Data: 2009-07-22 22:35:34
Autor: Mithos
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
[...]

Żeby zobaczyć jak to działa. Jak się okaże, że nie działa to ustawię limit na na płatności bezgotówkowe na 0 PLN i po kłopocie.

--
Mithos

Data: 2009-07-22 22:48:07
Autor: Rafał
Karty Alior - czas oczekiwania
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
Wystarczy, że
złodziej schowa czytnik za płaszczem i przejdzie obok mnie.

O matko, następny... Ze szczytu pałacu kultury będą pół Wawy okradać. I skąd weźmie czytnik? Na jakie konto pójdzie kasa?

--
Raf

Data: 2009-07-23 08:31:56
Autor: www772
[...]

Bardziej niż złodzieja z czytnikiem obawiałbym się po prostu zwyczajnej
kradzieży karty lub jej zgubienia. Zanim zauważyłbym stratę złodziej mógłby
spokojnie wykonywać transakcje nie znając pinu.
Obniżenie limitu transakcji bezgotówkowych nie bardzo mi odpowiada -
powoduje mniejszą funkcjonalność karty.
Po to noszę przy sobie kartę, żeby móc korzystać ze swoich pieniędzy cały
czas.
--
www772

Data: 2009-07-23 18:13:42
Autor: Mithos
www772 pisze:
Bardziej niż złodzieja z czytnikiem obawiałbym się po prostu zwyczajnej
kradzieży karty lub jej zgubienia. Zanim zauważyłbym stratę złodziej mógłby
spokojnie wykonywać transakcje nie znając pinu.

No dobrze ale ja mam dzienny limit (na transakcje bezgotówkowe) ustawiony na debetowym Pay Pass na 50 PLN. W najgorszym wypadku (gdy bank nie uzna reklamacji itp.) stracę 50 PLN. Na wypłatę gotówki limit mam zupełnie inny.

Do płatności mam KK albo gotówkę.

--
Mithos

Data: 2009-07-22 21:43:15
Autor: Tomek.

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h47nn7$otl$1news.onet.pl...
Wojciech Nawara pisze:
W szczegółach karty jest AFAIR data wysyłki.

Już mam kartę :)

Co ciekawe : karta ma tylko jeden rok ważności.

-- Mithos

dwa lata.
wlasnie sprawdziłem w systemie.

pzdr