Karty Alior - czas oczekiwania

Data: 2009-07-21 19:01:30
Autor: Olgierd
Karty Alior - czas oczekiwania
Dnia Tue, 21 Jul 2009 20:45:14 +0200, Mithos napisał(a):

Staram się mniej więcej określić kiedy mogę otrzymać nowy kawałek
plastiku.

To oznacza, że najpóźniej w czwartek powinieneś dostać kartę. No może w piątek, są wakacje ;-) --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl
reklama: gdzie dobrze i tanio zrobić zdjęcie we Wrocławiu? http://zaklad.foto-krzyki.pl

Data: 2009-07-21 21:17:26
Autor: Mithos
Olgierd pisze:
To oznacza, że najpóźniej w czwartek powinieneś dostać kartę. No może w piątek, są wakacje ;-)

Dwie karty. Pay Pass także nabyłem w celach testowych.

ZTCP to pierwsza debetówka przyszła priorytetem jakoś w jeden/dwa dni.

--
Mithos

Data: 2009-07-21 14:23:27
Autor: BK
On 21 Lip, 21:17, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Olgierd pisze:

> [...]

Dwie karty. Pay Pass także nabyłem w celach testowych.

ZTCP to pierwsza debetówka przyszła priorytetem jakoś w jeden/dwa dni.

Wczoraj wlasnie odebralem paypass'a [adres do korespondencji mam gdzie
indziej niz mieszkam] wyglada na to, ze pojawienie sie w systemie
oznacza wyslanie i trzeba poczekac 3/4/5 dni.

Data: 2009-07-22 18:31:20
Autor: Mithos
BK pisze:
Wczoraj wlasnie odebralem paypass'a [adres do korespondencji mam gdzie
indziej niz mieszkam] wyglada na to, ze pojawienie sie w systemie
oznacza wyslanie i trzeba poczekac 3/4/5 dni.

Karty już mam (obie). Wizualnie ładne...

Pierwsza transakcja KK Alior, 2 x błędny PIN (na 100% był dobry), za 3 razem poszło. To normalne ?

--
Mithos

Data: 2009-07-22 18:45:11
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Mithos wrote:

[...]

Pewnie pierwsze dwa razy były offline i chip nie umiał zweryfikować
pinu, bo jeszcze go nie znał.

--
MiCHA

Karty Alior - czas oczekiwania