Karty Alior - czas oczekiwania

Data: 2009-07-21 23:04:31
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Karty Alior - czas oczekiwania

W poniedziałek w systemie dwie nowe karty ukazały mi się w systemie online jako nieaktywne. Czy to znaczy, że bank :

- wysłał karty do mnie,
- wyprodukował karty,
- przyznał mi karty i dopiero je wyprodukuje, a następnie wyśle ?

Staram się mniej więcej określić kiedy mogę otrzymać nowy kawałek plastiku.

Niech jakiś pracownik Aliora się wypowie.
:>

zyga

Data: 2009-07-21 23:09:57
Autor: bartekk
"Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote in message news:h459d6$p2$2news.interia.pl...
Staram się mniej więcej określić kiedy mogę otrzymać nowy kawałek plastiku.

Niech jakiś pracownik Aliora się wypowie.
:>

No, dawaj ;)

Karty Alior - czas oczekiwania