Karty Citi: BP i Plus

Data: 2009-04-09 10:08:07
Autor: Maciej Loret
Karty Citi: BP i Plus
Witam.

Zmieniać 'zwykłą' kartę gold na CitiPlus albo Citi-BP?

Wcześniej miałem złotą Citi-PLUS, potem gdy po ponad 10 latach zrezygnowałem z PLUSA, zmieniłem na Citi-BP.
Nie mam nic wspólnego z BP, nawet tam nie tankuję - wolę Carrefour, bo zawsze to 30gr/l taniej. A punkty sprzedaję za około 80-90% wartości. W ciągu roku nazbiera się tego ze 100PLN - wszystko tylko dzięki płaceniu tą kartą.
Prócz tego mam BZWBK-Orange, którą płacę na zmianę z Citi-PLUS (zmiana co około 2 tygodnie), a punkty Profit opycham jako doładowania pomarańczowego pre-paida. Tego też się zbiera za około 100PLN rocznie.
Policz ile wyjdzie u Ciebie i jeśli chcesz się w to bawić to zmieniaj...

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-04-09 22:25:29
Autor: sensei
Karty Citi: BP i Plus
Użytkownik "Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:grkah0$mjh$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

gdzie sprzedajesz? To legalne?

Data: 2009-04-10 08:36:04
Autor: Maciej Loret
Karty Citi: BP i Plus
Witam.

gdzie sprzedajesz?

Na portalu aukcyjnym.

To legalne?

http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/1926/1973227.pdf --

Data: 2009-04-10 15:39:35
Autor: sensei
Karty Citi: BP i Plus
Użytkownik "Maciej Loret" <maciej.loret@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:grmpgd$3j4$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam.

gdzie sprzedajesz?

Na portalu aukcyjnym.

To legalne?

http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/1926/1973227.pdf

mowiles ze sprzedajesz punkty BP?

Data: 2009-04-10 19:24:28
Autor: Maciej Loret
Karty Citi: BP i Plus
Witam.

mowiles ze sprzedajesz punkty BP?

Chcę sprzedać jeśli ktoś jest chętny. W formie karty do MM albo bonu do Merlina...