Karty I-Smartphone

Data: 2009-04-05 21:35:06
Autor: mkonst
Karty I-Smartphone
Na allegro jest wiele ofert sprzedaży kart I-Smartphone
np. http://www.allegro.pl/item536298329_536298329.html
które umożliwiają obejście sim-locka.
Ponieważ mam Alcatela z którego nie moge zdjąć sim-locka zastanawiam się nad zakupem takiej karty. Czy to rzeczywiście działa?
--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

Data: 2009-04-05 20:40:25
Autor: Waldek Godel
Karty I-Smartphone
Dnia Sun, 5 Apr 2009 21:35:06 +0200, mkonst napisał(a):

[...]

Zazwyczaj tak. Sprawdź czy twój telefon jest na liście - będziesz miał
podstawę do reklamacji gdyby przypadkiem jednak nie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Karty I-Smartphone