Karty Plusa loguja sie juz do Aero2

Data: 2011-11-27 15:08:41
Autor: dizel
Karty Plusa loguja sie juz do Aero2
Za telepolis.pl ponownie:
29. listopada startuje oferta LTE w Polkomtelu w oparciu o sieć
CenterNetu i Mobylandu na 1800 MHz, a już od wczoraj stopniowo
możliwość logowania się do sieci Aero2 na 900 MHz wprowadzana jest dla
wszystkich kart SIM - donoszą czytelnicy TELEPOLIS.PL.
więcej tu: http://telepolis.pl/news.php?id=23481

Robi się ciekawie, chyba chodzi o to żeby była jakaś przeciw waga dla
Networks!
Zobaczymy co zaproponuje Solorz po linii tego LTE, 4g z playa raczej
nie ma szans:) Widze tu też zagrożenie dla play bo jednak to
najmniejszy operator, mam nadzieje że go nie wchłoną bo to byłby
powrót do oligopolu.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-27 15:24:09
Autor: Piotr M
W dniu 27 listopada 15:08, dizel pisze:
Robi się ciekawie, chyba chodzi o to żeby była jakaś przeciw waga dla
Networks!

Do Networks? Czy mógłbyś coś więcej napisać na ten temat?

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-27 15:30:59
Autor: dizel
On Sun, 27 Nov 2011 15:24:09 +0100, Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

Do Networks? Czy mógłbyś coś więcej napisać na ten temat?

tutaj jest mniej więcej: http://www.telepolis.pl/news.php?id=22697

Pozdrawiam

Data: 2011-11-27 15:47:42
Autor: Piotr M
W dniu 27 listopada 15:30, dizel pisze:
On Sun, 27 Nov 2011 15:24:09 +0100, Piotr M<xx@xx.xx>  wrote:

Do Networks? Czy mógłbyś coś więcej napisać na ten temat?

tutaj jest mniej więcej: http://www.telepolis.pl/news.php?id=22697

Dzięki. Ja już się pogubiłem w tych standardach, sieciach, częstotliwościach, prędkościach, projektach planowanych i już testowanych, współpracach operatorów, itd :)
Muszę sobie to wszystko poukładać, najlepiej gdyby była jakaś tabela.

Ale jedno jest faktycznie pewne, tak jak napisałeś - robi się ciekawie.
Branża GSM rozpędziła się rozszerzyła niesłychanie. W ogóle można to jeszcze nazwać branżą GSM?