Karty Prawdy: Rzecz o "ekologicznej tolerancji"

Data: 2019-09-24 16:51:06
Autor: jsen
Karty Prawdy: Rzecz o "ekologicznej tolerancji"
W drugim dniu katastrofy ekologicznej w Warszawie, Trzaskowski wydał kilkanaście tysięcy złotych na reklamówkę, w której kobieta pije wodę z kranu. Mówił, żeby warszawiacy nie martwili się, bo woda w mieście jest zdatna do picia, ale jednocześnie za 260 tys. zł zamówił dla warszawskich urzędów 150 tys. litrów wody butelkowanej.

Stąd wniosek, że Rafał Trzaskowski to człek porządny, skoro wziął sobie do serca maksymę: ,,Strzeżonego Pan Bóg strzeże".

Przewodniczącym rady nadzorczej przedsiębiorstwa odpowiedzialnego za wyciek ścieków do Wisły jest odpowiedzialny za reprywatyzację kamienic warszawskich, były w-ce prezydent Warszawy, Jarosław Jóźwiak. Po tym, jak  został on pozbawiony przez HGW stanowiska, w nagrodę za ,,wzięcie na klatę" spraw reprywatyzacji kamienic został powołany do _czterech_ rad nadzorczych spółek kontrolowanych przez warszawski ratusz i polityków PO. Wszystko oczywiście w myśl zasady: ,,Strzeżonego Pan Bóg strzeże."

pozdrawiam,
jacek

Data: 2019-09-24 16:55:23
Autor: jsen
W dniu środa, 25 września 2019 01:51:08 UTC+2 użytkownik js....@op.pl napisał:
[...]

Awaria oczyszczalni Czajka w Warszawie (27.08.2019) spowodowała największy wyciek ścieków z tego typu instalacji na świecie, więc Warszawa wiedzie światowy prym w tej konkurencji (w dniu 4.08.2019 rekord został już pobity o kilkadziesiąt procent). Tymczasem na stronach 3 z 4 znanych organizacji proekologicznych o awarii oczyszczalni było cicho, jak makiem zasiał, a np. ,,ekolodzy" z Greenpeace Polska w tym czasie na swym forum dyskutowali zawzięcie o ideologii LGBT i tolerancji.

Widać więc, że są tak bardzo tolerancyjni, że taki ,,drobniutki wycieczek" tym bardziej dadzą radę tolerować.
  Z tego jasno wynika, że tolerancja jest u nich tak daleko posunięta, że najlepiej im wychodzi tolerowanie prawdy - poprzez nie wspominanie o niej.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2019-09-25 07:15:19
Autor: Wiesiaczek
W dniu 25.09.2019 o 01:55, jsen@op.pl pisze:
[...]

Nie ma to jak sobie samemu napisać a potem odpowiedzieć:)
Masz zaburzenia osobowości czy cóś?
:D

--
Wiesiaczek (c?????? ?? ??????????? ??????, ?????????, ??????)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2019-09-25 01:05:02
Autor: Jacek Bialy
Karty Prawdy: Rzecz o "ekologicznej tolerancji"
   -- - Masz zaburzenia osobowości czy cóś?

Lecz się sam wypierdku historii!  (widać, że jebana komuna za mało się tobą opiekowała - buu ha-ha!)

JB

Data: 2019-09-25 20:58:48
Autor: jsen
W dniu środa, 25 września 2019 06:15:55 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]
> jacek
> Nie ma to jak sobie samemu napisać a potem odpowiedzieć:)

Nie odróżniasz Wiesniaczku cyklu dwuczęściowego, od odpowiadania samemu sobie?
W literaturze nazywa się to dylogią na ten przykład:)

Data: 2019-09-24 17:12:13
Autor: jsen
[...]

Awaria oczyszczalni Czajka w Warszawie (27.08.2019) spowodowała największy wyciek ścieków z tego typu instalacji na świecie, więc Warszawa wiedzie światowy prym w tej konkurencji (w dniu 4.09.2019 rekord został już pobity o kilkadziesiąt procent).

Data: 2019-09-25 12:07:53
Autor: Pisiorowy Escobar
jsen@op.pl napisał(-a):

[...]

za rzadów pis w warszawie ścieki lały się bezpośrednio do wisły z całej wawy
więc ten "rekord" to przekaz dla debili
znaczy się dla ciebie bo łyknąłeś :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-09-25 12:06:55
Autor: Pisiorowy Escobar
jsen@op.pl napisał(-a):

[...]

przecież od zawsze taką zamawiają do urzędów, tępy dzbanie
wasza hitlerjugendowska propaganda chyba do prawdziwych idiotów jest skierowana
znaczy łykasz