[Market] Karty Prezentowe

Data: 2011-12-14 09:35:36
Autor: Pszemol
[Market] Karty Prezentowe
"Nowa AMA" <jacek.paradowski@nowa-ama.pl> wrote in message news:4ee894ec$0$1186$65785112news.neostrada.pl...
Jeżeli budzisz się w nocy z koszmaru w którym dostajesz pod choinkę, na urodziny lub imieniny kolejny sweterek w romby lub krem dla starszej niż Ty grupy wiekowej, poinformuj bliskie Ci osoby o możliwości kupna w CN Nowa AMA Karty Prezentowej. Samodzielnie zdecydujesz, co i kiedy chcesz sobie wybrać...Bez ryzyka, z pełną przyjemnością robienia zakupów...

Zasady korzystania z Karty Prezentowej na stronie www.nowa-ama.pl

Nie podoba mi się przedstawienie 12-miesięcznego terminu ważności karty
jako zalety. Dla mnie to ewidentna wada. Nie wykorzystasz "prezentu"
przez rok, karta traci ważność i pieniądze na niej bezpowrotnie giną.

Jest to bardzo nieuczciwe że przedstawia się to jako zaletę karty...
W USA i Europie Zachodniej standardem jest że karty prezentowe
(tzw. gift cards) nie mają terminu ważności. Są ważne tak jak pieniądze
które zostały użyte do jej zakupu: bez terminu ważności...

[Market] Karty Prezentowe