Karty gfx z koparek

Data: 2019-01-03 20:17:27
Autor: z
Karty gfx z koparek
Cześć.

Jako że bitcoin w zasadzie stał się nieopłacalny to zapytam o obserwacje: pojawiły się karty z koparek w ilościach hurtowych czy też może jednak tylko prąd wyłaczyli i czekają na doinwestowanie przez frajerów aby odpalić na nowo? A może kopią jak dawniej tylko nie sprzedają coinów?

Zerkam na allegro i widzę że coś tam się pojawia, ale jakoś niespecjalnie dużo. Liczyłem na jakies RX 4xx ale jakoś tanio nie ma. Tanio, czyli za 200zł ;) Czyli sugeruje to że z koparek nie wyprzedają na sztuki.

Jeden sprzedawca udowadniał że ma kupców których zwrot inwestycji w okresie 2 lat zadowala.

Ja się bałem w to wejść przy zwrocie półrocznym :-)

Karty gfx z koparek