Karty i głupota banków.

Data: 2009-12-08 01:29:12
Autor: Marcin Wasilewski
Karty i głupota banków.
Powoli zaczyna mnie wkurzać głupota banków dotycząca procedury produkcji "plastików".

Nie dalej jak miesiąc temu dotarła do mnie karta z DB, na awersie nalepka wielkości 1/3 karty, z tekstem "przed użyciem zadzwoń pod jakiś numer i aktywuj kartę". No ok. zadzwoniłem, aktywowałem, odklejam nalepkę a tam cały "syf" z kleju został na karcie, zamiast na nalepce. Efekt - pomimo trzykrotnego mycia tego w ciepłą wodą z płynem do naczyń, do dnia dzisiejszego na karcie są resztki tego czegoś, co przytwierdzało nalepkę do karty.

W dniu wczorajszym dostałem kartę z mBanku - mastercard. Dosłownie przed momentem... odklejam, biorę marker do opisywania płyt CD, próbuję się podpisać - marker nie piszę, biorę inny, sytuacja się powtarza. Przyglądam się karcie i oczom nie wierzę - warstwa kleju, którą karta prztwierdzona była do "listu przewodniego" IDEALNIE pokrywa się z paskiem na podpis.

Brak słów normalnie.

Data: 2009-12-08 10:24:14
Autor: Camis
Karty i głupota banków.
Bardzo dobrze sobie z tym radzi benzyna ekstrakcyjna lub pospolita dętka...

Testowane kilkukrotnie

Data: 2009-12-08 11:01:53
Autor: Valdi
Karty i głupota banków.
"Marcin Wasilewski" news:hfksrm$pkk$1news.task.gda.pl

Brak słów normalnie.

Nie martw się. Nie ty jeden dostrzegasz coraz bardziej wszechobecną głupotę,
ludzi i maszyn, które głupi ludzie programuj do pracy, które mogła by być
zrobiona bardziej inteligentnie gdy by ktoś najpierw przez chwilę pomyślał.

Data: 2009-12-08 16:45:28
Autor: JanKo
Karty i głupota banków.
Agent Marcin Wasilewski nadaje:

Powoli zaczyna mnie wkurzać głupota banków dotycząca procedury
produkcji "plastików".

Ślady kleju najlepiej ściera się przy pomocy odrobiny tłuszczu. Ewentualnie pasty techniczne do mycia ale te często zawierają elementy ścierne. Kleje akrylowe odporne są na działanie wody i środków powierzchniowo czynnych.
Pasek na podpis ma inną strukturę niż reszta karty. Swobodnie można się na nim podpisać piórem lub długopisem.

Karty i głupota banków.