Karty kredytowe CITI

Data: 2009-05-25 20:20:46
Autor: Końrad N.S.
Karty kredytowe CITI
inaczej o kartach kredytowych CITI:

nie dyskutujmy tutaj o tym, co dają karty poszczególnych segmentów, jak się złote zdewaluowały, ani jaki jest ich prawdziwy bądź rzekomy prestiż.
chcę zapytać jedynie i wyłącznie o wrażenia fizyczne-wzrokowe-wizualne.

pytanie:
czy karta platynowa jest efektowna? (nigdy nie widziałem platynowej karty citibanku)

_załóżmy_, że złota jest ładna, taki np. estetyczny złoty mc - jest ładniejszy od płaskich niebieskich czy wypukłych srebrnych.
czy platynowa będzie jeszcze ładniejsza?
czy platynowa wygląda na platynową tak jak złota się złotem błyszczy?
ma ktoś platynową kartę citi i może opowiedzieć lub pokazać gdzieś na www?

Data: 2009-05-25 20:30:28
Autor: Mithos
Karty kredytowe CITI
Końrad N.S. pisze:
_załóżmy_, że złota jest ładna, taki np. estetyczny złoty mc - jest ładniejszy od płaskich niebieskich czy wypukłych srebrnych.

Od złotej CITI BP ładniejsze jest imo srebrna CITI BP ;)

czy platynowa będzie jeszcze ładniejsza?
czy platynowa wygląda na platynową tak jak złota się złotem błyszczy?
ma ktoś platynową kartę citi i może opowiedzieć lub pokazać gdzieś na www?

Jak dla mnie to platynowa wygląda jak szara. Poza tym są zdjęcia na stronie CITI.

--
Mithos

Data: 2009-05-25 20:39:59
Autor: Końrad N.S.
Karty kredytowe CITI
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gveo5j$q20$1news.onet.pl...

Od złotej CITI BP ładniejsze jest imo srebrna CITI BP ;)

mam zwykłą jeszcze, bez co-brand, mc.

Jak dla mnie to platynowa wygląda jak szara

o! o to właśnie chodzi, o takie opinie, dziękuję.
czyli nie jest ani efektowna, ani efekciarska...

Data: 2009-05-25 21:13:38
Autor: Mithos
Karty kredytowe CITI
Końrad N.S. pisze:
mam zwykłą jeszcze, bez co-brand, mc.

Te zwykłe chyba są ładniejsze. BP Gold jest mało atrakcyjna. Moim zdaniem sporo może zmienić personalizacja (zdjęcie + odręcznie zapisane imię i nazwisko na froncie karty), bo takie karty są ładniejsze. A raczej były bo teraz chip zajmuje połowę miejsca, które zajmowało zdjęcie.

o! o to właśnie chodzi, o takie opinie, dziękuję.
czyli nie jest ani efektowna, ani efekciarska...

Aczkolwiek muszę powiedzieć, że mi się podoba. Nie świeci się tak jak złota ale jest ładniejsza niż srebrna, w dodatku ma napis Platinum co czasem może sprawić, że obsługa będzie dla nas milsza w różnych miejscach :)

Osobiście chętnie bym zamienił Golda Citi na Platinum ale nie wiem jakie kryteria należy spełnić. Kartę Platinum (zarówno standardową jak i w wersji LOT) mieli znajomi w mojej ex pracy i stąd moja opinia o niej.

--
Mithos

Data: 2009-05-25 12:22:04
Autor: bradley.st
Karty kredytowe CITI
On 25 Maj, 15:13, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Aczkolwiek muszę powiedzieć, że mi się podoba. Nie świeci się tak jak
złota ale jest ładniejsza niż srebrna, w dodatku ma napis Platinum co
czasem może sprawić, że obsługa będzie dla nas milsza w różnych miejscach :)

Z ciekawosci: w ktorych miejscach? I jezeli na mojej karcie jest
napisane Platinum Plus, to czy obsluga bedzie przyklekac na jedno
kolano? :)

Data: 2009-05-26 00:31:59
Autor: Mithos
Karty kredytowe CITI
bradley.st pisze:
Z ciekawosci: w ktorych miejscach? I jezeli na mojej karcie jest
napisane Platinum Plus, to czy obsluga bedzie przyklekac na jedno
kolano? :)

Ktoś tu się kiedyś odgrażał, że "w pewnych miejscach obsługa rozpoznaje lepsze karty" ale nie pamiętam kiedy i kto to był :)

Natomiast pamiętam pewien klub fitness, gdzie obsługa się dziwnie patrzyła jak ktoś nie wyciągał co najmniej Golda "panie tu złote i platynowe karty działają, więc to z pana kartą jest coś nie tak, a nie z naszym terminalem".

W Polsce ludzie kompletnie się na kartach nie znają i pewnie Czarnego Centuriona nikt by tu nie rozpoznał. Nieliczni wiedzą, że od Golda wyżej jest Platyna, pojęcie "czarnych" kart praktycznie nie istnieje (pomimo, że przecież takich już trochę jest).

Ostatnio w sklepie z biżuterią jakaś blond lafirynda wsadziła swoim najeżonym tipsami łapskiem moją KK Citi (bez chipa) do czytnika... chipów, a za chipa wzięła holograficzne logo VISA. I jeszcze burknęła "pana karta nie działa".

--
Mithos

Data: 2009-05-25 16:06:27
Autor: bradley.st
Karty kredytowe CITI
On 25 Maj, 18:31, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

[...]

:)

Za jedyne $300 blokady + $29/rok:

http://tinyurl.com/3jpo8p

Demokratycznie, Platynowo (nawet z Plusem), dla kazdego. I jaka
stylowa! :)

[...]

Przecietny sprzedawca w przecietnym sklepie chyba nigdzie by nie
rozpoznal.

Ja sie zawsze bezczelnie gapie na to co ludzie wyciagaja z portfeli.
Niedawno w kawiarni pani przy stoliku obok placila tym:

http://tinyurl.com/4rhz7c

I obslugi absolutnie nie ruszylo. :)
Za to karty z foto ukochanego kiciusia zazwyczaj wywoluja calkiem mile
komentarze kelnerek.

Piekne. Po prostu piekne. :)

Data: 2009-05-26 15:26:09
Autor: Tomasz Chmielewski
Karty kredytowe CITI
bradley.st wrote:
[...]

Jakby karty integrowac z jakims piszczykiem / grajkiem / pozytywka... moze to nauczyloby obsluge szacunku dla posiadaczy kart dla zakompleksionych inaczej ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-05-26 06:32:46
Autor: bradley.st
Karty kredytowe CITI
On 26 Maj, 09:26, Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> wrote:

Jakby karty integrowac z jakims piszczykiem / grajkiem / pozytywka...
moze to nauczyloby obsluge szacunku dla posiadaczy kart dla
zakompleksionych inaczej ;)

A nie bylo juz jakiejs z BRYLANTEM co to sie skrzyl i prezentowal
godnie i w ogole? :)

Data: 2009-05-27 18:17:29
Autor: Tomasz Nowicki
Karty kredytowe CITI
Dnia Tue, 26 May 2009 06:32:46 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):

A nie bylo juz jakiejs z BRYLANTEM co to sie skrzyl i prezentowal
godnie i w ogole? :)

Coś tam ponoć miało być z bursztynem czy jakoś tak

T.

Data: 2009-05-27 09:36:43
Autor: bradley.st
Karty kredytowe CITI
On 27 Maj, 12:17, Tomasz Nowicki <tipsybr...@spamhole.com> wrote:

Coś tam ponoć miało być z bursztynem czy jakoś tak

Az sie "przechylilem w fotelu" i zrobilem male poszukiwania w
internecie.

W Kazakhstanie takie cuda Kazkommertsbank wydaje. Juz za $1,000 p.a.
mozna sie dowartosciowac, acz zapewne nie wyleczyc z kompleksow :)

http://www.guardian.co.uk/money/2008/nov/02/recession-super-rich-billionaires-kazakhstan

http://www.luxuryplastic.com/kazkommertsbanks-diamond-mastercard/

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/kazakhstan/3362203/Kazakhstan-homeland-of-Borat-issues-diamond-inlaid-credit-card.html

Data: 2009-05-28 15:26:14
Autor: Tomasz Nowicki
Karty kredytowe CITI
Dnia Wed, 27 May 2009 09:36:43 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):

[...]

To też, ale mi się coś obiło o uszy, że u nas miała się pojawić jakaś karta
z wbudowanym kawałkiem bursztynu, jak w monetach kolekcjonerskich - ale to
było jeszcze przed kryzysem i nie pamietam szczegółów

T.

Data: 2009-05-26 08:02:20
Autor: MK
Karty kredytowe CITI
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:gvf6af$438$1news.onet.pl...

[...]

A ja kiedys placilem zielonym Amexem i pani przy kasie powiedziala :Ale szybko dziala ta karta, musi byc bardzo droga". To bylo w czasach gdy Amexy jeszcze chodzily bez autoryzacji, a wszystkie VISY i MC jej wymagaly. Mam wrazenie, ze zielony Amex przyciagal wieksza uwage niz zolty.

MK

Data: 2009-05-26 14:06:43
Autor: Olgierd
Karty kredytowe CITI
Dnia Tue, 26 May 2009 00:31:59 +0200, Mithos napisał(a):

Nieliczni wiedzą, że od Golda wyżej jest Platyna, pojęcie "czarnych"
kart praktycznie nie istnieje (pomimo, że przecież takich już trochę
jest).

E tam, miałem taką kartę, w lampaski nawet:

http://direct.money.pl/money/249/

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-25 19:47:10
Autor: Olgierd
Karty kredytowe CITI
Dnia Mon, 25 May 2009 21:13:38 +0200, Mithos napisał(a):

[...]

Chyba naprawdę masz jakieś kompleksy...

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-25 12:58:45
Autor: bradley.st
Karty kredytowe CITI
On 25 Maj, 15:47, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

> złota ale jest ładniejsza niż srebrna, w dodatku ma napis Platinum co
> czasem może sprawić, że obsługa będzie dla nas milsza w różnych

A propos kompleksow: czy karta powinna byc pod kolor lancucha na
klacie i nowego Audi?

Czy moze dopuszczalne sa kombinacje platynowa karta + zloty lancuch +
srebrne Audi? :DD

Dobra, juz przestaje... Ja mam wybitnie uzytkowy a nie "prestizowy"
stosunek do instrumentow platniczych.

Data: 2009-05-25 20:28:26
Autor: Wojciech Bancer
Karty kredytowe CITI
On 2009-05-25, bradley.st <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

[...]

Dobra, juz przestaje... Ja mam wybitnie uzytkowy a nie "prestizowy"
stosunek do instrumentow platniczych.

Jak dla mnie karta ma być też ładna (IMHO).
Nie ważny "kolor" (srebrna, złota, platyna), ale niech to jest chociaż estetyczne. Dla przykładu IMHO bardzo ładna
jest karta Sephora:

http://www.millenet.pl/karty/karty_millennium/karty_partnerskie/?_c=21646

A na drugim końcu skali jest paskudna Allegro:
http://www.allekarta.pl/index.php?alle=kredyt
(No sorry, ale drabina i coś co wygląda jak kajdanki do gier łóżkowych? ;>)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-05-25 14:10:14
Autor: bradley.st
Karty kredytowe CITI
On 2009-05-25, bradley.st <bradley...@gazeta.pl> wrote:

[...]

> [...]

(No sorry, ale drabina i coś co wygląda jak kajdanki do gier łóżkowych? ;>)

Nie, no OK, brokatem w oko tez mozna, a kajdanki na karcie nie musza
wszystkich krecic. O gustach sie nie dyskutuje.

Podoba Ci sie design a nie to ze obsługa będzie dla nas milsza w
różnych miejscach z powodu designu / napisu.

Jedyna karta, ktora mialem, a ktora wywolywala masowe zachwyty
sprzedawcow byla karta kredytowa handlobanku. A i zazwyczaj obsluge
bardziej interesuje rubryczka "TIP" na rachunku niz kolor karty. :)

Data: 2009-05-26 00:40:56
Autor: Mithos
Karty kredytowe CITI
bradley.st pisze:
Jedyna karta, ktora mialem, a ktora wywolywala masowe zachwyty
sprzedawcow byla karta kredytowa handlobanku. A i zazwyczaj obsluge
bardziej interesuje rubryczka "TIP" na rachunku niz kolor karty. :)

W USA akurat macie bardzo dużo fajnych kart do wyboru np. "Hello Kitty" :) U nas niestety nędza,

Widział ktoś platynową KK Alior ?

--
Mithos

Data: 2009-05-25 16:14:02
Autor: bradley.st
Karty kredytowe CITI
On 25 Maj, 18:40, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

W USA akurat macie bardzo dużo fajnych kart do wyboru np. "Hello Kitty"
:) U nas niestety nędza,

Z ta fajnoscia to bym polemizowal. :) Na pewno: kolorowych.Te "Hello
Kitty" to chyba w trzech wersjach kolorystycznych byly, jezeli dobrze
pamietam.

A jeseli chodzi o snobizmy, to polecam karty Discover. Mozna sobie
strzelic taka z monogramem. Albo jeszcze lepiej patriotyczna:

http://www.discovercard.com/more/?hcmpgn=0801_hpu_cc_More_det

Trzeba kliknac na [Choose from over 150 card designs] - niestety nie
potrafie tego zalinkowac.

Data: 2009-05-26 08:05:41
Autor: MK
Karty kredytowe CITI
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:404dc454-2e98-48f5-89f8-0ccf788d2ecan21g2000vba.googlegroups.com...

A jeseli chodzi o snobizmy, to polecam karty Discover. Mozna sobie
strzelic taka z monogramem. Albo jeszcze lepiej patriotyczna:

Ale poza USA to chyba z akceptacja slabo. Rok minal od przejecia DC, a nie portafia nawet doprowadzic do akceptacji Discover w punktach akceptujacych DC.

MK

Data: 2009-05-26 03:49:47
Autor: bradley.st
Karty kredytowe CITI
On 26 Maj, 02:05, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Ale poza USA to chyba z akceptacja slabo. Rok minal od przejecia DC, a nie
portafia nawet doprowadzic do akceptacji Discover w punktach akceptujacych
DC.

A gdzies bylo to okreslone, ze maja to zrobic w rok?

Bo ja znalazlem tylko ze:

Once the Diners acquisition closes, Discover said it would begin to
integrate during the next two to three years the Diners and Discover
payment networks to allow Discover cardholders to use their cards on
the Diners network outside North America and Diners cardholders to use
their cards on the Discover network in North America.

http://www.management.travel/news.php?cid=Discover-Diners.Apr-08.10

Czyli gdzies tak dopiero w 2011 moznaby zaczac narzekac.

Data: 2009-05-26 09:24:04
Autor: filip lach
Karty kredytowe CITI
MK pisze:

Ale poza USA to chyba z akceptacja slabo. Rok minal od przejecia DC, a nie portafia nawet doprowadzic do akceptacji Discover w punktach akceptujacych DC.

MK

Jak lata temu zaczynałem swoją pierwszą pracę - między innymi "na kasie" to discover przechodziły jako maestro. Sklep akceptował wszystko, co terminal zaakceptował i nie było problemu ;-)

Data: 2009-05-26 01:23:37
Autor: macka
Karty kredytowe CITI
On 26 Maj, 09:24, filip lach <filip6...@gazeta.pl> wrote:

Jak lata temu zaczynałem swoją pierwszą pracę - między innymi "na kasie"
to discover przechodziły jako maestro. Sklep akceptował wszystko, co
terminal zaakceptował i nie było problemu ;-)

Na WWW pisza...

Where is my Discover Card accepted outside of the U.S.?
Cards are currently accepted in Canada, Central America, Mexico, the
Caribbean, and China. You can use your card everywhere Discover
Network Cards are accepted. If a decal displaying the Discover Network
acceptance mark is not visible, you may still present your card for
payment if the merchant accepts cards. Some merchants (primarily
hotels) don't always display acceptance decals.

http://www.discovercard.com/customer-service/faq/international.html#q11

MK

Data: 2009-05-26 00:26:42
Autor: Mithos
Karty kredytowe CITI
Olgierd pisze:
Chyba naprawdę masz jakieś kompleksy...

Tu nie chodzi o mnie tylko o ludzi co zaczynają szczerzyć zęby jak zobaczą "golda".

Mi osobiście to wszystko jedno byle karta wyglądała ładnie i była trwała (dlatego np. VISA AQ odpada). Niestety w niektórych bankach łapię się tylko na Golda (limit za duży na "zwykła") i wyboru nie mam. Dlatego też planuję redukcję limitu do 10k, a liczbę KK ograniczam do jednej sztuki.

--
Mithos

Data: 2009-05-25 22:05:33
Autor: Ra
Karty kredytowe CITI
Mithos pisze:
Końrad N.S. pisze:
[...]

tak będzie milsza kombinując przy tym jak cię naciągnąć na dodatkowe produkty czy usługi

Data: 2009-05-25 21:17:47
Autor: Grzexs
Karty kredytowe CITI
[...]

Nie jest ładne, to co ładne, ale to, co się komu podoba. Więc dopóki nie ma definicji "ładnego", trudno orzec co ładne jest.

--
Grzexs

Data: 2009-05-25 21:39:33
Autor: MK
Karty kredytowe CITI
"Końrad N.S." <najswiezy@op.pl> wrote in message news:gvenh2$ksn$1opal.icpnet.pl...
[...]

Dla mnie dawna silver byla ladniejsza od platyny. Jak ktos mial dawna silver to obecna platinum jest troche ciemniejsza... ale szara bym jej nie nazwal. Gold sa chyba lasniejsze, bo te drobne kropeczki nadaja jej kolor prawdziwego, starego zlota ;). Gdyby mial oceniac tylko wizualnie to pozostalbym przy goldzie, ale na platynie szybciej mile sie naliczaja... no, i ten pakiet uslug dodatkowych z ktorego jeszcze nie mialem okazji skorzystac ;).

MK

Data: 2009-05-25 21:55:23
Autor: Paweł
Karty kredytowe CITI
Końrad N.S. wrote:

pytanie:
czy karta platynowa jest efektowna? (nigdy nie widziałem platynowej karty
citibanku)

zapytaj na solarium przy jakim kolorze pannom miekna kolana.
mozesz to dopytac o preferowany model barakowozu :D

Karty kredytowe CITI