Karty kredytowe CITI

Data: 2009-05-25 21:39:33
Autor: MK
Karty kredytowe CITI
"Końrad N.S." <najswiezy@op.pl> wrote in message news:gvenh2$ksn$1opal.icpnet.pl...
inaczej o kartach kredytowych CITI:

nie dyskutujmy tutaj o tym, co dają karty poszczególnych segmentów, jak się złote zdewaluowały, ani jaki jest ich prawdziwy bądź rzekomy prestiż.
chcę zapytać jedynie i wyłącznie o wrażenia fizyczne-wzrokowe-wizualne.

pytanie:
czy karta platynowa jest efektowna? (nigdy nie widziałem platynowej karty citibanku)

_załóżmy_, że złota jest ładna, taki np. estetyczny złoty mc - jest ładniejszy od płaskich niebieskich czy wypukłych srebrnych.
czy platynowa będzie jeszcze ładniejsza?
czy platynowa wygląda na platynową tak jak złota się złotem błyszczy?
ma ktoś platynową kartę citi i może opowiedzieć lub pokazać gdzieś na www?

Dla mnie dawna silver byla ladniejsza od platyny. Jak ktos mial dawna silver to obecna platinum jest troche ciemniejsza... ale szara bym jej nie nazwal. Gold sa chyba lasniejsze, bo te drobne kropeczki nadaja jej kolor prawdziwego, starego zlota ;). Gdyby mial oceniac tylko wizualnie to pozostalbym przy goldzie, ale na platynie szybciej mile sie naliczaja... no, i ten pakiet uslug dodatkowych z ktorego jeszcze nie mialem okazji skorzystac ;).

MK

Karty kredytowe CITI