Karty kredytowe i udowadnianie dochodów

Data: 2010-12-08 15:04:58
Autor: Jan Werbinski
Karty kredytowe i udowadnianie dochodów
Parę lat temu dawali karty na siłę każdemu kto chciał i nawet tym co nie chcieli. Teraz żądają udowadniania dochodów itp. Czy to normalne?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-12-08 15:24:51
Autor: MarekZ
Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cff909a$0$27037$65785112@news.neostrada.pl...
Parę lat temu dawali karty na siłę każdemu kto chciał i nawet tym co nie chcieli. Teraz żądają udowadniania dochodów itp. Czy to normalne?

Tak, to normalne.

Data: 2010-12-08 15:27:12
Autor: Jan Werbinski
Karty kredytowe i udowadnianie dochodów
I znowu wracamy do sytuacji, że mój pracownik ma większą zdolność kredytową ode mnie.

Data: 2010-12-08 15:29:38
Autor: grin

Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4cff95d0$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
I znowu wracamy do sytuacji, że mój pracownik ma większą zdolność kredytową ode mnie.

Skoro tak jest, to gdzie tkwi problem?

Data: 2010-12-08 15:31:00
Autor: grin
Karty kredytowe i udowadnianie dochodów
ukrywasz dochody?

Data: 2010-12-08 16:01:39
Autor: Jan Werbinski
Karty kredytowe i udowadnianie dochodów
Użytkownik "grin" <sp@am.er> napisał w wiadomości news:ido4pt$jv6$1news.onet.pl...
ukrywasz dochody?

Kupujesz za gotówkę sprzęt. Wrzucasz to w koszty i masz stratę. Mimo to tak naprawdę masz zysk, bo ten wydatek przynosi później dochody przez kilka lat.
I tak dalej...

Data: 2010-12-08 16:33:26
Autor: Wojciech Bancer
Karty kredytowe i udowadnianie dochodĂłw
On 2010-12-08, Jan Werbinski <jaœ@tralala.bez.maj.la> wrote:

[...]

Kupujesz za gotówkę sprzęt. Wrzucasz to w koszty i masz stratę. Mimo to tak naprawdę masz zysk, bo ten wydatek przynosi później dochody przez kilka lat.
I tak dalej...

Wykazywanie strat to jest dobre dla spółek z o.o., a nie jednoosobowych DG.
W skali roku jednoosobowa DG nie jest w stanie wykazywać strat i jednocześnie
nie mieć innego źródła dochodów i do tego żyć.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-12-08 17:38:13
Autor: glang
[...]

widać że nie macie działalności i nie wiecie jak tak żyć :)
ja mam cały rok stratę. niestety pierwszy raz od lat. na stanie towaru na ponad 100 tys. limit w koncie w banku 60 który pozwala mi funkcjonować.
o karcie też mogę pomarzyć ale na szczęście nie chcę :)
pzdr
GL

Data: 2010-12-08 17:48:37
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-12-08, glang <glang@o2222222.pl> wrote:

[...]

W skali roku jednoosobowa DG nie jest w stanie wykazywać strat i jednocześnie
nie mieć innego źródła dochodów i do tego żyć.

widać że nie macie działalności i nie wiecie jak tak żyć :)

No ja akurat mam.

ja mam cały rok stratę. niestety pierwszy raz od lat. na stanie towaru na ponad 100 tys. limit w koncie w banku 60 który pozwala mi funkcjonować.
o karcie też mogę pomarzyć ale na szczęście nie chcę :)

Czyli Twoim tymczasowym źródłem utrzymania jest kredyt. Ale tak się nie da
trwale, chyba że w pierwszym roku zarobiłeś tyle, żeby przez kolejne 60
już mieć straty. Tylko po co wtedy DG? :P

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-12-08 17:57:18
Autor: grin

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:4cffb53a$0$27037$65785112news.neostrada.pl...
widać że nie macie działalności i nie wiecie jak tak żyć :)

mamy i wiemy :-(

ja mam cały rok stratę. niestety pierwszy raz od lat. na stanie towaru na ponad 100 tys. limit w koncie w banku 60 który pozwala mi funkcjonować.
o karcie też mogę pomarzyć ale na szczęście nie chcę :)

Zależy czy ten magazyn jest wart dziennego czy rocznego obrotu.
Po miesiącu stratnym innym niż powodu inwestycji trza patrzeć geszeft zwijać, wyprzedając za bezcen zbędne zapasy., a nie brnąć w złudzenia.

Data: 2010-12-08 17:18:04
Autor: grin

Kupujesz za gotówkę sprzęt. Wrzucasz to w koszty i masz stratę. Mimo to
tak naprawdę masz zysk, bo ten wydatek przynosi później dochody przez
kilka lat.
I tak dalej...

Bzdety dla naiwnych. To są inwestycje, czyli teraz straty.
Zysk jest wtedy, gdy wypłaciłeś sobie i kupiłeś za to artykuły do konsumpcji
osobistej.
Jak byś wszystko inwestował co byś jadł?
A może żarcie, garnitur i skarpetki , służbę (pracowników), kochanki
(asystentki) też masz na cudzy koszt, czyli firmy?
Skoro masz "od zawsze" same straty to dlaczego jeszcze żyjesz? Skoro żyjesz,
to ukrywasz dochody, jesteś nieuczciwy, kontrola ci się należy jak psu buda,
a nie kolejna karta kredytowa z wysokim limitem. Z czego spłacasz karty,
jeśli nie masz ujawnionych dochodów? Pożyczyłeś u dostawców? Nie płacisz terminowo dostawcom, bo kasy nie masz? Zwykły skurwiel?

Data: 2010-12-08 15:39:45
Autor: Titus Atomicus
In article <ido4na$jfo$1@news.onet.pl>, "grin" <sp@am.er> wrote:

> [...]
>I znowu wracamy do sytuacji, że mój pracownik ma większą zdolność kredytową >ode mnie.

Problem w tym, ze prowadzacy DG/samozatrudniowy ma zawsze relatywnie nizsza zdolnosc kredytowa.
Tak wymyslili jacyc debilni mityczni analitycy.
TA

Data: 2010-12-08 15:32:09
Autor: MarekZ
Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cff95d0$0$27038$65785112@news.neostrada.pl...
I znowu wracamy do sytuacji, że mój pracownik ma większą zdolność kredytową ode mnie.

Kilka lat temu nadpłynność sektora w stosunku do minimalnych obowiązujących poziomów była znacznie wyższa niż obecnie. Dodatkowo kilka lat temu była perspektywa malejących stóp procentowych (a teraz jest perspektywa stóp rosnących).

Natomiast zarówno kilka lat temu jak i obecnie nie wszyscy klienci muszą dokumentować dochody aby otrzymać kartę czy kredyt. Część klientów przeszła w ocenie banków po prostu do tych słabszych grup.

Data: 2010-12-09 04:01:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karty kredytowe i udowadnianie dochodów

"Jan Werbinski" 4cff95d0$0$27038$65785112@news.neostrada.pl

I znowu wracamy do sytuacji, że mój pracownik
ma większą zdolność kredytową ode mnie.

Nie chwal się publicznie tym, że skompletowałeś sobie dobrych pracowników. ;)

Inna sprawa, że brak mieszkań podwyższa taką zdolność. :)
....bo obniża stałe obciążenia -- cóż za absurd!!

Kiedyś ktoś zaproponował mi wzięcie udziału w konkursie -- wygraną był dom.
Zauważyłem, że nawet nie miałbym co zrobić z domem.

 -- Mógłby pan wynająć komuś i mieć stały dochód. :)

Jak to jest, że bankier może uznać, iż mieszkanie
(czy dom) może obniżać zdolność kredytową. :)

Data: 2010-12-08 15:41:47
Autor: Titus Atomicus
Karty kredytowe i udowadnianie dochodów
In article <ido3gs$p2u$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
 "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

> [...]
> Parę lat temu dawali karty na siłę każdemu kto chciał i nawet tym co nie > chcieli. Teraz żądają udowadniania dochodów itp. Czy to normalne?

To ciekawe.
Ode mnie zawsze zadali udawadniania dochodow.
Z tego co mi znajomi mowili - od nich tez.
Chyba ze chodzilo o karty z jakims absurdalnie niskim limitem.
Znajomej w ubieglym roku Polcard zaproponowal VISE z limitem 500zl.

TA

Data: 2010-12-08 15:43:05
Autor: MarekZ
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-5C3328.15414708122010@news.onet.pl...

[...]

A ja mam ciągle oferty bez dokumentowania dochodów w większości banków, w których wykazuję obroty. Są to oferty na kwoty pomiędzy 20k a 50k, z jednej z nich nawet chyba w grudniu skorzystam. Kart mi już dawać za bardzo nie mogą, to proponują albo kredyt odnawialny albo gotówkowy, z naciskiem rzecz jasna na ten ostatni produkt.

Data: 2010-12-08 22:26:21
Autor: kashmiri
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> dared to write:
[...]

Polcard wydaje swoje karty???

k.

Data: 2010-12-16 17:19:40
Autor: Titus Atomicus
In article <idof3r$rv2$1@news.onet.pl>, "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> wrote:

> [...]
> Chyba ze chodzilo o karty z jakims absurdalnie niskim limitem.
> Znajomej w ubieglym roku Polcard zaproponowal VISE z limitem 500zl.

Sorry.
Mialo byc: Polbank.

TA

Karty kredytowe i udowadnianie dochodów