Karty kredytowe, które można spłacać inną kart ą kredytową

Data: 2020-11-30 07:44:08
Autor: jakson
Karty kredytowe, które można spłacać inną kart ą kredytową
Które karty kredytowe (bank/karta) można spłacać kartą (np. inną kartą kredytową)?

Poza Twisto ktoś jeszcze pozwala na spłatę karty kartą?

Data: 2020-11-30 16:54:56
Autor: Kamil Jońca
jakson <jkbsnd@gmail.com> writes:

Które karty kredytowe (bank/karta) można spłacać kartą (np. inną kartą kredytową)?

Istnieją karty z których można robić przelewy (Citi, mBank)
Nie widać przeszkód, żeby takim przelewem spłacić kartę.

Ale mam wrażenie, że chciałeś zadać inne pytanie

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-12-01 12:04:11
Autor: Robert_DF
W dniu 30.11.2020 o 16:54, Kamil Jońca pisze:

Istnieją karty z których można robić przelewy (Citi, mBank)
Nie widać przeszkód, żeby takim przelewem spłacić kartę.

Ale mam wrażenie, że chciałeś zadać inne pytanie

KJ

nie dodał, że ma to być operacja bezpłatna ;-)

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-12-01 09:33:24
Autor: jakson
Karty kredytowe, które można spłacać inną k artą kredytową
nie dodał, że ma to być operacja bezpłatna ;-)

oczywista oczywistość :)

Data: 2020-12-01 22:31:51
Autor: jo44
W dniu 01.12.2020 o 18:33, jakson pisze:
nie dodał, że ma to być operacja bezpłatna ;-)

oczywista oczywistość :)

Perpetuum mobile to chyba nie dla klientów banków. :)

Data: 2020-12-02 08:56:05
Autor: Robert_DF
Karty kredytowe, które można spłaca ć inną kartą kredytową
W dniu 01.12.2020 o 18:33, jakson pisze:
nie dodał, że ma to być operacja bezpłatna ;-)

oczywista oczywistość :)

kombinowałem, aby twisto spłacić curve z podpiętym twisto, ale się nie da

innych opcji (chyba?) nie ma

Data: 2020-12-02 14:35:05
Autor: Wojciech Bancer
On 2020-12-02, Robert_DF <robert.x.df@gmail.com> wrote:

[...]

oczywista oczywistość :)
kombinowałem, aby twisto spłacić curve z podpiętym twisto, ale się nie da
innych opcji (chyba?) nie ma

Ja jeszcze próbowałem:

 - wpłata na konto maklerskie XTB (można bezpłatnie kartą przez paypal,
   testowałem z revolutem)
 - wypłata na powiązany rachunek

A dalej to teoretycznie można już wszędzie.
Operacja do zrobienia w 1 dzień.
Próbowałem z twisto, ale oni chyba ogólnie mają blokadę na usługi
finansowe. Z Citi się boję, bo mają duże prowizje od "operacji
specjalnych" ;)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-12-02 09:33:10
Autor: jakson
Karty kredytowe, które można spłacać inną k artą kredytową
> kombinowałem, aby twisto spłacić curve z podpiętym twisto, ale się nie da

Taka luka byłaby bardzo ciekawa :)

Ja jeszcze próbowałem:

- wpłata na konto maklerskie XTB (można bezpłatnie kartą przez paypal, testowałem z revolutem) - wypłata na powiązany rachunek

Ciekawe jak często można tak robić "niezauważenie"...

Próbowałem z twisto, ale oni chyba ogólnie mają blokadę na usługi finansowe.

Wręcz oszaleli z tymi blokadami.
Twisto fizyczna darmowa działała z Revolutem czy Curve.
Twisto wirtualna darmowa nie działa z Revolutem (ani bezpośrednio, ani przez Curve):
"Transakcja nie powiodła się, ponieważ w ramach aktualnego planu nie możesz płacić offline."
Dodatkowo Twisto źle żyje z Curve - są sklepy, gdzie zapłacisz Twisto, ale Twisto przez Curve już nie:
"Transakcja nie została zrealizowana. Nie zezwalamy na korzystanie z karty Twisto w tym sklepie."

Z Citi się boję, bo mają duże prowizje od "operacji specjalnych" ;)

KK Citi nie ma co próbować, ale KK Millenium już bym się nie obawiał :)
BTW
Citi to dziwny bank - niby to ich nowe konto to finansowa rewolucja, ale jaka to rewolucja
jak kantor ma kursy bez szału, przelewy szybkie i wewn. chodzą tylko w godz 7:00-18:00,
o BLIKu nie słyszeli, apka z epoki kamienia łupanego z brakiem możliwości zalogowania na dwóch urządzeniach, itd.

Data: 2020-12-03 10:29:48
Autor: Robert_DF
W dniu 02.12.2020 o 18:33, jakson pisze:

[...]

korzystałem z Twisto wirtualnego przez Curve i było ok, ale spróbuję jeszcze bo mogło się coś zmienić

Z Citi się boję, bo mają duże prowizje od "operacji specjalnych" ;)

KK Citi nie ma co próbować, ale KK Millenium już bym się nie obawiał :)

tak jak piszesz, KK z Mille się przydaje do operacji różnych ;-)