Karty partnerskie -propozycje.

Data: 2009-05-27 10:00:16
Autor: szczurwa
Karty partnerskie -propozycje.
Sporo tego już jest na rynku, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie
mogło byc lepiej. Z jakimi firmami/przedsiębiorstwami, które takich
kart nie posiadają, zaproponowalibyście współpracę ?

Data: 2009-05-27 20:03:31
Autor: krzysztofsf
szczurwa pisze:
Sporo tego już jest na rynku, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie
mogło byc lepiej. Z jakimi firmami/przedsiębiorstwami, które takich
kart nie posiadają, zaproponowalibyście współpracę ?

Pisalem dzis w jednym z watkow o Spolem

Data: 2009-05-27 11:35:55
Autor: szczurwa
On 27 Maj, 20:03, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

Pisalem dzis w jednym z watkow o Spolem

Lata całe nie byłem w sklepie Społem ! Fajnie, że trzymają się
jeszcze !

Data: 2009-05-27 20:55:50
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Lata całe nie byłem w sklepie Społem ! Fajnie, że trzymają się
jeszcze !

A ja tam kupuję notorycznie :)

--
Mithos

Data: 2009-05-27 22:19:12
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 27 Maj, 20:55, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
szczurwa pisze:

> Lata całe nie byłem w sklepie Społem ! Fajnie, że trzymają się
> jeszcze !

A ja tam kupuję notorycznie :)

A ja mam "po drodze" i mozna placic karta :))0

Data: 2009-05-28 01:39:24
Autor: xbartx
Karty partnerskie -propozycje.
On Wed, 27 May 2009 10:00:16 -0700 (PDT)
szczurwa <szczurwa@gmail.com> wrote:

Sporo tego juĹź jest na rynku, ale nigdy nie jest tak dobrze, Ĺźeby nie
mogło byc lepiej. Z jakimi firmami/przedsiębiorstwami, które takich
kart nie posiadają, zaproponowalibyście współpracę ?

Empik, bo chyba rozwiódł się z Premium Club. Z telekomów to chyba
Play/Netia, Dialog a nawet TePsa nic nie ma o ile się nie mylę.

Xenocide

Data: 2009-05-28 09:15:31
Autor: Szymon
Karty partnerskie -propozycje.
Nie wiem czy Empik, ale w PizzaHut już nie ma PremiumClub.
Generalnie ja nie tyle bym szukał nowych partnerów, co poprawił jakość kart partnerskich. Dla przykładu Pekao-Shell trudno uznać za ciekawą ofertę.
Dla przykładu: Kupując paliwo za 100zł na Statoil i płacąc kartą EB PremiumClub otrzymuję 20 pkt od EB i 33 od Statoil. Owe 53 pkt są warte ok. 1,06zł, bo przelicznik stosowany w katalogu to 2gr=1pkt. Gdybym nie bawił się w partnerstwo i kupił to samo paliwo kartą GE to dostałbym 2,50zł zwrotu, a kartą 1% CB - 1zł. W sumie okazałoby się, iż wychodzę na tym lepiej niż jak posiadacz karty partnerskiej.

Data: 2009-05-28 10:03:05
Autor: kris

Użytkownik "Szymon" <nospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvle1b$69r$1news.dialog.net.pl...
. Gdybym nie bawił się w partnerstwo i kupił to samo paliwo kartą GE to dostałbym 2,50zł zwrotu, a kartą 1% CB - 1zł.

I dodatkowo mógłbyś i tak dostać punkty Premium za sam zakup.

Krzysiek

Data: 2009-05-28 21:52:19
Autor: Paweł
szczurwa wrote:

Sporo tego juĹź jest na rynku, ale nigdy nie jest tak dobrze, Ĺźeby nie
mogło byc lepiej. Z jakimi firmami/przedsiębiorstwami, które takich
kart nie posiadają, zaproponowalibyście współpracę ?

ja bym np. chcial aby 1% moneyback-u z KK szedl na konto wybranej
ogranizacji pozytku publicznego. skoro banki sa w stanie oddac 1%
klientowi, to rownie dobrze moga emitowac takie "charytatywne"
karty partnerskie. OPP zapewni to finansowanie, a bankom dobry PR.

Data: 2009-05-29 12:12:17
Autor: Robert Kois

Polbank coś takiego ma (aczkolwiek mniejszy procent) http://polbank.pl/karty-kredytowe/karta-polbank-dzieciom.html

--