Karty partnerskie -propozycje.

Data: 2009-05-27 20:03:31
Autor: krzysztofsf
Karty partnerskie -propozycje.
szczurwa pisze:
Sporo tego już jest na rynku, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie
mogło byc lepiej. Z jakimi firmami/przedsiębiorstwami, które takich
kart nie posiadają, zaproponowalibyście współpracę ?

Pisalem dzis w jednym z watkow o Spolem

Data: 2009-05-27 11:35:55
Autor: szczurwa
On 27 Maj, 20:03, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

Pisalem dzis w jednym z watkow o Spolem

Lata całe nie byłem w sklepie Społem ! Fajnie, że trzymają się
jeszcze !

Data: 2009-05-27 20:55:50
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Lata całe nie byłem w sklepie Społem ! Fajnie, że trzymają się
jeszcze !

A ja tam kupuję notorycznie :)

--
Mithos

Data: 2009-05-27 22:19:12
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 27 Maj, 20:55, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
szczurwa pisze:

> Lata całe nie byłem w sklepie Społem ! Fajnie, że trzymają się
> jeszcze !

A ja tam kupuję notorycznie :)

A ja mam "po drodze" i mozna placic karta :))0

Karty partnerskie -propozycje.