Karty prepaid dla dzieci <13 lat - PKO Junior

Data: 2014-05-12 12:43:19
Autor: luc
Karty prepaid dla dzieci <13 lat - PKO Junior
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 21:23:28 UTC+2 użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

A za jakis czas karty z wizerunkiem atomowek, johnny bravo, dextera czy ben10 :))))

Nie mogę się doczekać ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2014-05-12 22:08:05
Autor: mx
On 12/05/2014 21:43, luc wrote:
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 21:23:28 UTC+2 użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

A za jakis czas karty z wizerunkiem atomowek, johnny bravo, dextera czy ben10 :))))

Nie mogę się doczekać ;-)

A może jednak PKO, niech się trzyma obsługi emerytów?
Innowacje to zbyt wysokie progi dla tej zmurszałej żyrafy.

Data: 2014-05-13 04:58:39
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 22:08:05 UTC+2 użytkownik mx napisał:
On 12/05/2014 21:43, luc wrote:

> W dniu poniedzia�ek, 12 maja 2014 21:23:28 UTC+2 u�ytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisa�:

A mo�e jednak PKO, niech si� trzyma obs�ugi emeryt�w?

Innowacje to zbyt wysokie progi dla tej zmursza�ej �yrafy..

2 lata temu wystartowalismy z nowym SKO, rok temu z Juniorem, w miedzyczasie tez IKO (ktore bedzie standardem platnosci mobilnych w Polsce).
Obslugujemy juz ponad 250 tysiecy dzieci do 13 roku zycia - czyli w 2 lata ubankowilismy 5% Polakow w tym wieku (z 0 do 5%!).

Jest mi przykro, ze nam sie udaje ;)

Data: 2014-05-13 15:25:10
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 13 May 2014 04:58:39 -0700 (PDT), Michal 'Amra' Macierzynski wrote:
 2 lata temu wystartowalismy z nowym SKO, rok temu z Juniorem, w
 miedzyczasie tez IKO (ktore bedzie standardem platnosci mobilnych w
 Polsce).

Z tym ,, będzie'' bym uważał, ten post się trochę pobłąka po internecie ;-)

 Obslugujemy juz ponad 250 tysiecy dzieci do 13 roku zycia - czyli w 2
 lata ubankowilismy 5% Polakow w tym wieku (z 0 do 5%!).

Trzymam kciuki, czlowiek ktory zacznie miec do czynienia ze swoją,
zdrowszą kasą już będzie wiedział, co to jest PKO :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-05-18 17:02:10
Autor: Slavekk
W dniu 2014-05-13 13:58, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

2 lata temu wystartowalismy z nowym SKO, rok temu z Juniorem,
> w miedzyczasie tez IKO (ktore bedzie
> standardem platnosci mobilnych w Polsce).

Będzie, jak będzie działać na większości telefonów
Na moim nie działa, a żeby zgłosić usterkę trzeba założyć konto Google+
Więc nie zgłoszę...

Sławek

Data: 2014-05-14 14:22:06
Autor: pwz
W dniu 2014-05-12 22:08, mx pisze:
A może jednak PKO, niech się trzyma obsługi emerytów?
Innowacje to zbyt wysokie progi dla tej zmurszałej żyrafy.

Bez przesady. Nie jestem pracownikiem PKO, dzieciakom założyłem te Juniory bezproblemowo, obsługa bezstresowa i chłopaki przynajmniej wiedzą i widzą, że mają swoje własne pieniądze na swoim własnym koncie. Debetówka-prepaid dla dzieciaka to fajna sprawa, także w celach edukacyjnych + poczucie samodzielności i odpowiedzialności za _własną_ _kasę_. Wcześniej było "tato, kup mi", teraz małolat ogląda każdy banknot i sprawdza saldo, zanim podejmie decyzję o kupieniu jakiejś dupereli.
pwz

Karty prepaid dla dzieci <13 lat - PKO Junior