Karty wirtualne - free

Data: 2020-09-19 22:07:23
Autor: Adam
Karty wirtualne - free
W dniu 2020-09-18 o 23:29, radekp@konto.pl pisze:
W jakim banku mogę sobie wygenerować wirtualną kartę za całkowite 0?

Próbowałem w mBanku, ale najpierw że pierwszy rok 0zł, potem przy wybraniu
karty do Emaxa to jednak 36zł/rocznie, a gdy wybrałem do eKonta to pyta jaki
wzór plastiku chcę... (jakiś burdel).

Nie znam się na bankach i na ich definicjach "bezpłatności", ale wydaje mi się. że w Revolut wirtualna karta jest gratis.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-09-20 00:30:10
Autor: Pete
Karty wirtualne - free
Hello, Adam.
On 19.09.2020 22:07 you wrote:

> Nie znam się na bankach i na ich definicjach "bezpłatności", ale > wydaje mi się. że w Revolut wirtualna karta jest gratis.

Pokonałeś fakt, że revolut bankiem nie jest.
 --
Pete

Data: 2020-09-20 01:56:58
Autor: Dawid Rutkowski
Karty wirtualne - free
W dniu niedziela, 20 września 2020 00:32:00 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
Hello, Adam.
On 19.09.2020 22:07 you wrote:

 > Nie znam się na bankach i na ich definicjach "bezpłatności", ale  > wydaje mi się. że w Revolut wirtualna karta jest gratis.

Pokonałeś fakt, że revolut bankiem nie jest.

Na Litwie już jest, a jak go "przepaszportują", to będzie w całej UE.
Czas najwyższy, bo póki co jadą na "paszporcie" licencji brytyjskiej (nie-bankowej), a brexit coraz bliżej.

A co do wynalazków to darmowy jest też curve, dając "wirtualny" umer karty, "przykrywający" np. w IO "prawdziwy" numer podpiętej karty.
Mój kod polecający: DEKHX - przy założeniu z polecenia dają 5 funtów.

Data: 2020-09-20 23:59:22
Autor: radekp@konto.pl
Karty wirtualne - free
Sun, 20 Sep 2020 00:30:10 +0200, w <5f6686de$0$510$65785112@news.neostrada.pl>,
Pete <nobody@nowhere.com> napisał(-a):

Hello, Adam.
On 19.09.2020 22:07 you wrote:

 > Nie znam się na bankach i na ich definicjach "bezpłatności", ale  > wydaje mi się. że w Revolut wirtualna karta jest gratis.

Pokonałeś fakt, że revolut bankiem nie jest.

I zbanowali mnie kiedyś :)
Tzn. konto mam w wiecznym "jest sprawdzane" czy jakoś tak.
Jak inni zresztą.

Karty wirtualne - free