Karty wirtualne - free

Data: 2020-09-21 04:45:24
Autor: Dawid Rutkowski
Karty wirtualne - free
W dniu piątek, 18 września 2020 23:27:08 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
W jakim banku mogę sobie wygenerować wirtualną kartę za całkowite 0?

Próbowałem w mBanku, ale najpierw że pierwszy rok 0zł, potem przy wybraniu
karty do Emaxa to jednak 36zł/rocznie, a gdy wybrałem do eKonta to pyta jaki
wzór plastiku chcę... (jakiś burdel).

No to musisz się podszkolić w tej grze komputerowej zwanej "system transakcyjny mBąka" - karty wirtualne eKarta "bez plastiku" wydają za darmo, nie ma tez opłaty rocznej.
Tylko trzeba umieć je zamówić - a to nie jest trywialne.
Do wyboru dwa typy - "bez przewalutowania" w EUR albo w USD.
Tylko tu też trzeba uważać, bo to "bez przewalutowania" może oznaczać co innego niż się wydaje... Tym bardziej, że taką eKartę można zamówić tylko do konta w PLN, do tego w EUR czy USD już nie...

Data: 2020-09-22 23:40:49
Autor: radekp@konto.pl
Karty wirtualne - free
Mon, 21 Sep 2020 04:45:24 -0700 (PDT), w
<3c1dcc63-7553-4e06-b3d7-e9de576046e6o@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski

Dobra, co mam kliknąć? :)

Data: 2020-09-23 00:15:04
Autor: Dawid Rutkowski
Karty wirtualne - free
W dniu wtorek, 22 września 2020 23:40:58 UTC+2 użytkownik rad... napisał:
Mon, 21 Sep 2020 04:45:24 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(-a):

> Tylko trzeba umieć je zamówić - a to nie jest trywialne.

Dobra, co mam kliknąć? :)

W apce (o ST nie piszę, bo z racji wyłączenia "czwartej zgody" ST mBąka wygląda u mnie - szczególnie w części wnioskowej - inaczej niż "normalnie" - mam np. możliwość zamówienia debetówki mc gold - co się udało do mkonta intensive i mam ją w kolekcji - mimo że mLinki twierdziły, że tych kart "już się nie wydaje" ;) :
- ns dole puk w "finanse",
- na górze puk w "karty",
- puk w "karta do rachunku / wybieram" z "plusem w kółeczku" (pod "karty debetowe") (ale nie w "nowa karta", to prowadzi na manowce - naprawdę można się poczuć jak w "tricky castle"),
- wybierasz eKonto,
- wybierasz "do płacenia w internecie"
- przesuwasz w bok aż pojawi się "z eKartą USD/EUR bez plastiku" - z naciskiem na "bez plastiku", zaś EUR czy USD - jak wolisz, możesz wziąć obie.

Ale jeśli potrzebujesz do płatności zagranicznych to lepiej doczytaj, ile będą kosztować - albo od razu bierz IKA i/lub citka.

Data: 2020-09-23 13:11:30
Autor: radekp@konto.pl
Karty wirtualne - free
Wed, 23 Sep 2020 00:15:04 -0700 (PDT), w
<a7beb964-a63e-4a6b-bb3c-d51938432f71o@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
- puk w "karta do rachunku / wybieram" z "plusem w kółeczku" (pod "karty debetowe") (ale nie w "nowa karta", to prowadzi na manowce - naprawdę można się poczuć jak w "tricky castle"),

Ehh, a ja klikałem w "eKarta"
Ale widzę, że jest powiązana z eKontem, a nie doładowywana tuż przed
transakcją. Szkoda.
Dzięki :)

Karty wirtualne - free