Karty wirtualne i/lub prepaid

Data: 2016-01-26 21:47:35
Autor: Wiwo
Karty wirtualne i/lub prepaid
Witam,

wła¶nie się dowiedziałem, ze BZWBK nie wydaje już wirtualnych kart (można je było kupić na alledrogo).

Czy jest jaka¶ alternatywa? ING i mBank co¶ maj±, ale o ile się dobrze zorientowałem, trzeba mieć u nich konto.

W materiałach prasowych znalazłem, że BZWBK miał co¶ w Żabkach sprzedawać, kto¶ wie czy temat jest aktualny?

Najchętniej cały temat załatwiłbym nie ruszaj±c się sprzed kompa i w miarę szybko, jest na to jaka¶ szansa?

Wiwo

Data: 2016-01-27 01:24:10
Autor: raz-dwa-trzy
W dniu 26.01.2016 o 21:47, Wiwo pisze:
Najchętniej cały temat załatwiłbym nie ruszaj±c się sprzed kompa i w
miarę szybko, jest na to jaka¶ szansa?

jest:
https://www.entropay.com/

Data: 2016-01-27 21:02:05
Autor: abelincoln
Dnia Tue, 26 Jan 2016 21:47:35 +0100, Wiwo napisał(a):

Najchętniej cały temat załatwiłbym nie ruszaj±c się sprzed kompa i w miarę szybko, jest na to jaka¶ szansa?

Zerknij na https://wiewiorka.pl/ - niby ta kart± któr± daj± ma służyć do
rozliczeń z nimi - ale jest to pełnoprawna karra prepaid.

--
Pozdrawiam,
abelincoln

Data: 2016-01-27 12:08:32
Autor: Kris
W dniu środa, 27 stycznia 2016 21:01:47 UTC+1 użytkownik abelincoln napisał:
Dnia Tue, 26 Jan 2016 21:47:35 +0100, Wiwo napisał(a):

> Najchętniej cały temat załatwiłbym nie ruszając się sprzed kompa i w miarę > szybko, jest na to jakaś szansa?

Zerknij na https://wiewiorka.pl/ - niby ta kartą którą dają ma służyć do
rozliczeń z nimi - ale jest to pełnoprawna karra prepaid.

I możesz ją anonimowo zamòwić.

Karty wirtualne i/lub prepaid