Karty ze zdjęciem.

Data: 2010-01-20 13:04:49
Autor: azot
Karty ze zdjęciem.
Marzy mi się kredytówka ze zdjęciem. ING w przedpłaconych ma gotowca z moją podobizną. Chodzi o trzecią kartę z kolei: wzór 216. Czy którykolwiek z banków ma też podobny katalog wizerunków?

azot

Data: 2010-01-20 13:05:59
Autor: azot
Karty ze zdjęciem.

Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hj6rgv$c8q$1news.task.gda.pl...
[...]

Chodzi o ten zestaw: http://www.ingbank.pl/_itemserver/przedplacona_maestro/galeria_projektow_maestro.pdf

azot

Data: 2010-01-24 10:21:28
Autor: blad
Karty ze zdjęciem.
[...]

kiedys citi testował w jaki sposób zdjęcie na KK wplywa na bezpieczenstwo realizacji w marketach. Twarz małby nie robiła podobno wrażenia na paniach kasjerkach, a jak ktoras byla zdziwiona to wystarczylo powiedziec że to karty z poparciem dla ochrony środowiska :-)
*** blad ***

Karty ze zdjęciem.