Karuzela ruszyła!

Data: 2009-08-12 12:07:28
Autor: yamma
Karuzela ruszyła!
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6920123,Orest_Lenczyk_nowym_trenerem_Cracovii.html
"Artur Płatek nie jest już trenerem Cracovii. W środę klub poinformował o jego zwolnieniu. Następcą będzie Orest Lenczyk.
Orest Lenczyk prowadził ostatnio Zagłębie Lubin, z którym udało mu się awansować do ekstraklasy. Klub nie przedłużył jednak kontraktu z trenerem. Wśród potencjalnych kandydatów do objęcia stołka po Płatku był też wymieniany Franciszek Smuda.
Czarę goryczy w krakowskim klubie przelała ostatnia druzgocąca porażka 2-6 z wiceliderem ekstraklasy Lechią Gdańsk. Postawa drużyny w tym meczu była głównym powodem zwolnienia dotychczasowego trenera."

Mogliby przynajmniej poczekać do przyszłego tygodnia. Choć to naprawdę baaardzo mało prawdopodobne ale gdyby co, to mam dla Jasia gotowe usprawiedliwienie: pech, po prostu pech, chcieli się pokazać nowemu trenerowi i dlatego wygrali/zremisowali. ;-)
Chiałoby się rzec: who's next?
yamma

Data: 2009-08-12 12:15:30
Autor: Cavallino
Karuzela ruszyła!
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A na co?
Płatek prowadził ten bałagan w dokładnie tym samym kierunku do Stefan.
Może z mniejszym spadem, ale jednak.

Nie mieli na co czekać.

Chiałoby się rzec: who's next?

Obstawiam Lesiaka lub Wieczorka. ;-)

Data: 2009-08-12 12:28:16
Autor: tees
Karuzela ruszyła!

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h5u4o1$kv1$1news.onet.pl...

Obstawiam Lesiaka lub Wieczorka. ;-)

Grembockiego już podobno nie ma. Smuda ponoć czeka tylko na końcowy gwizdek w meczu Polonii z Lechem.
A Wieczorek ponoć też ma już jakieś ultimatum postawione.

pzdrw
tees

Data: 2009-08-12 12:39:07
Autor: Cavallino
Karuzela ruszyła!
Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5u5g1$nf5$1news.onet.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h5u4o1$kv1$1news.onet.pl...

Obstawiam Lesiaka lub Wieczorka. ;-)

Grembockiego już podobno nie ma.

No takoż założyłem, inaczej on byłby pierwszy.

Smuda ponoć czeka tylko na końcowy gwizdek w meczu Polonii z Lechem.

Hłe, hłe.
Boi się zobaczyć o ile Lech jest lepszy od tego jego, który z Polonią remisował na wiosnę tylko dzięki pomocy sędziów? ;-)

A Wieczorek ponoć też ma już jakieś ultimatum postawione.

Znaczy co?
W zeszłym roku nie udało mu się spuścić dwóch drużyn z ligi, to wolą nie ryzykować, że tym razem mu to wypali? ;-)

Data: 2009-08-12 13:04:41
Autor: tees
Karuzela ruszyła!

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h5u64b$pgs$1news.onet.pl...

Hłe, hłe.
Boi się zobaczyć o ile Lech jest lepszy od tego jego, który z Polonią remisował na wiosnę tylko dzięki pomocy sędziów? ;-)

A dziwisz mu się? Po co ma rozpoczynać swoją pracę do bardzo-wysoko-prawdopodobnego łomotu, za który de facto nie odpowiada?
Dziwię się, że Orest się zgodził już od dzisiaj przejąć Pasy - choć on to akurat raczej taki typ człowieka, że ma to głęboko w czterech literach co o nim myślą i piszą :)

Znaczy co?
W zeszłym roku nie udało mu się spuścić dwóch drużyn z ligi, to wolą nie ryzykować, że tym razem mu to wypali? ;-)

Odra i tak nie spadnie :)

pzdrw
tees

Data: 2009-08-12 15:21:01
Autor: AJK
Karuzela ruszyła!
12-08-2009  o godz. 13:04 tees napisał:

Dziwię się, że Orest się zgodził już od dzisiaj przejąć Pasy - choć on
to akurat raczej taki typ człowieka, że ma to głęboko w czterech
literach co o nim myślą i piszą :)

Lenczyk ma komfortową sytuację - tuż przed emeryturą, szanse na
zatrudnienie w jakimś poważnym klubie maluśkie, a tu dostaje okazję
pograć w ekstraklasie, z drużyną, za którą odpowiedzialność ponosić
będzie bardzo względną (złe zwali się na Płatka albo na brak poważnych
transferów), zarabiać będzie dobrze (o to już Lenczyk dbać umie), a w
razie czego kibice zmuszą Filipiaka do zwolnenia Lenczyka (część nie może
zapomnieć, że to jednak były trener mistrzowskiej Wisły i czuje się jak w
znoszonych butach po starszym bracie) i wtedy będzie jeszcze lepiej, bo
dostanie potężne odszkodowanie za zerwanie kontraktu. Sielanka :-)
A jeśli uda się utrzymać - pełne zadowolenia i "to moje dzieło".

Gorzej będą mieli pikarze - burzyli się na Majewskiego, ostatni wywiad
Cabaja sugerował, że przy zwolnieniu Płatka też mieli swój celowy udział,
a tu przyjdzie Orest "Będę-Wami-Orał-I-Mówił-O-Was-Brzydko" Lenczyk.
Biedactwa... :-)

--
AJK

Data: 2009-08-12 15:34:56
Autor: tees
Karuzela ruszyła!

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1ds9ss1s6ksez.dlgajk.cija...

razie czego kibice zmuszą Filipiaka do zwolnenia Lenczyka (część nie może
zapomnieć, że to jednak były trener mistrzowskiej Wisły i czuje się jak w
znoszonych butach po starszym bracie)

na razie są tak oczadziali ze szczęścia, że pozbyli się Płatka - że tego nie dostrzegają ;) Przynajmniej sądząc po ich wypowiedziach na forum.
Ale to rzecz jasna kwestia czasu kiedy ten argument wypłynie :)

[...]

Już mi ich żal - niemalże łączę się z nimi w bólu :)
Na razie jednak biedaczki mają inny problem - "jak wyciągnąć od Filipiaka pieniądze za utrzymanie sie w ekstraklasie" :)))

pzdrw
tees

Data: 2009-08-12 15:54:26
Autor: AJK
Karuzela ruszyła!
12-08-2009  o godz. 15:34 tees napisał:

[...]

- "Zasłużylismy na pozostanie!", "Zgodnie z prawem!", "nam się należy!".
Czy nie tak pan mówił, prezesie? - argumentowali piłkarze - No to nam też
się należy. Zgodnie z prawem. I kontraktem.
- Ahahahahaha!!!... - wśród klubowej ciszy rozległ się serdeczny śmiech
Prezesa Futerko.

--
AJK

Data: 2009-08-12 16:04:24
Autor: tees
Karuzela ruszyła!

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1jaoiswu4r7sx$.dlgajk.cija...

[...]

Ponoć to samo chcieli mówić dzisiaj w sądzie prawnicy Kapelusika, ale nikt ich nie chciał słuchać :) Tak czy inaczej, przeciągnęli dzięki temu zamieszanie wokół sprawy ŁKS o kolejnych kilka tygodni / miesięcy.

pzdrw
tees

Data: 2009-08-12 18:09:55
Autor: UGI
Karuzela ruszyła!

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Chiałoby się rzec: who's next?

Obstawiam Lesiaka lub Wieczorka. ;-)

A ja nie sadze, by w tym sezonie ruszaly jakies karuzele. Ten termin kojarzy mi sie z masowymi zwolnieniami na szybko, zanim prezesi zdaza pomyslec, tak bylo w zeszlym sezonie i wczesniej, ale akurat zwolnienie Płatka to dobre posuniecie. Nie utrzymal Cracovii w zeszlym seoznie i nic nie wskazuja na to, że utrzyma ja w tym. A na nerwowe ruchy w innych klubach (poza Polonią W.) jakoś sie nie zanosi.

Data: 2009-08-12 13:36:37
Autor: CGC
Karuzela ruszyła!
Dnia Wed, 12 Aug 2009 12:07:28 +0200, yamma napisał(a):

[...]

Smuda trenerem Polonii Warszawa:
http://www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2009/08/12/bajeczny-kontrakt-smudy-w-polonii-warszawa/

--
CGC

Data: 2009-08-12 17:11:52
Autor: Marcin Kasperski
Karuzela ruszyła!
CGC <cez@ry.org> writes:

[...]

Ten artykuł zaczyna się: "Jak donosi Fakt"

Data: 2009-08-12 17:20:14
Autor: osLek
Karuzela ruszyła!
Ten artykuł zaczyna się: "Jak donosi Fakt"

Trzeba liczyć się z faktami.

Data: 2009-08-13 08:49:33
Autor: vilca
Karuzela ruszyła!
Smuda trenerem Polonii Warszawa:
http://www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2009/08/12/bajeczny-kontrakt-smudy-w-polonii-warszawa/
====

no, zobaczymy czy Polonistom też zakaże grać skrzydłami. Wygląda jednak na to, że Lech się o tym jeszcze nie przekona.

vilca

Karuzela ruszyła!