Kary umowne T-mobile

Data: 2012-07-13 09:42:35
Autor: Liwiusz
Kary umowne T-mobile
W dniu 2012-07-13 09:41, Einstein pisze:
Witam
Dzwoniłem na infolinię T-mobile, ale nikt nie  był mi w stanie udzielić
odpowiedzi na proste pytanie. Załóżmy, że mam umowę do grudnia 2012 i
chciałbym zmienić operatora np. w sierpniu, ile zatem musiałbym zapłacić
kary umownej? Czy to jest jakaś ogólna kwota?, Czy liczy się to na
podstawie miesięcy?

Masz to zapisane w umowie, zwykle kara jest rozliczana proporcjonalnie do pozostałego zastrzeżonego okresu.

--
Liwiusz

Data: 2012-07-13 09:51:07
Autor: Einstein
Kary umowne T-mobile
W dniu 2012-07-13 09:42, Liwiusz pisze:
[...]

Ale tak mniej więcej jakie są to koszty?

Pozdrawiam

Data: 2012-07-13 01:04:57
Autor: krzysztofsf
Kary umowne T-mobile
On 13 Lip, 09:51, Einstein <einstei...@gazeta.pl> wrote:

> Masz to zapisane w umowie, zwykle kara jest rozliczana proporcjonalnie
> do pozostałego zastrzeżonego okresu.

Ale tak mniej więcej jakie są to koszty?

Sprawdz umowe.
Mozesz poniesc nei tylko koszty do zakonczenia okresu jej trwania, ale
i wstecznie wyrownanie od cen promocyjnych, ktore placisz do cen bez
znizek. roznica moze byc naliczona i doliczona w przypadku zerwania
umowy. Powinno to byc zasygnalizowane w umowie.

Kary umowne T-mobile