Karygodne zachowanie prokuratora

Data: 2009-03-24 12:34:24
Autor: Icek
Karygodne zachowanie prokuratora
Po pol roku zadnych wiesci od nich w koncu poszlam do prokuratora, zeby
cos w tej sprawie sie w koncu ruszylo. Wystarczylo, ze sie przedstawilam
, to ten w bardzo agresywny sposob zaczal na mnie krzyczec, czepiajac

trzeba bylo miec dyktafon. Teraz to naprawde maly wydatek a satysfakcja
bezcenna

Icek

Data: 2009-03-24 13:09:57
Autor: AnnS
Icek pisze:
[...]

No widzisz, nie pomyslalam, to by bylo dobre :) Nastepnym razem jak sie bede do niego wybierac to napisze, zebyscie mi podpowiedzieli jaki rynsztunek ze sobą zabrać. Moze jakis AK47 tez by sie przydal? ;)

Data: 2009-03-24 14:52:10
Autor: Kamikazee
Icek pisze:
[...]

Jakiś konkretny model polecasz?

Data: 2009-03-24 18:16:20
Autor: Andrzej_K

Już są lepsze sprzęty - http://tinyurl.com/cwzsn5  ;-)

--
Pozdrawiam - Andrzej_K.
"Gdy choć co drugi z Twoich pomysłów wyda Ci się genialny...

Data: 2009-03-25 09:27:46
Autor: Icek
Karygodne zachowanie prokuratora

> trzeba bylo miec dyktafon. Teraz to naprawde maly wydatek a
> satysfakcja bezcenna

Już są lepsze sprzęty - http://tinyurl.com/cwzsn5  ;-)

dyktafon mam olympusa i bardzo sobie chwale. Taki dlugopis tez mam.

Zalezy dyktafonu:
- dlugi czas nagrywania

Zalety dlugopisu
- wizja

Wady dlugopisu:
- potrafi sam sie zalaczyc
- toporne wylaczanie nagrywania
- krotki czas dzialania

Wady dyktafonu:
- nie jest widziany jako pamiec tylko potrzebne jest osobne oprogramowan ie

Jakis czas temu zauwazylem jak policjant popelnil wykroczenie, z racji
takiej, ze spowodowal zagrozenie uzylem sygnalu dzwiekowego. Policjant
wysiadl i powiedzial, ze chyba jestem chory psychicznie. Ja sie tylko
usmiechnalem. On na to, ze w takim razie widzial jak przejechalem na
czerwonym swietle. Nie bedzie mandatu bo na to nie zasluguje bedzie za to
sad grodzki.

Szkoda, ze nie wiedzial, ze mialem dyktafon ;)

1. skarga do komendanta miejskiego
2. odpowiedz, ze to niemozliwe bo policjantow bylo 2 i oni przedstawili inna
wersje
3. sprawa w grodzkim
4. odegranie dyktafonu
5. uniewinnienie
6. skarga do komendanta miejskiego z nagraniem
7. brak odpowiedzi ;)

Icek

Data: 2009-03-25 09:37:36
Autor: Andrzej Adam Filip

JuĹź są lepsze sprzęty - http://tinyurl.com/cwzsn5  ;-)

[...]

Skarg do komendanta wojewĂłdzkiego i ogĂłlnopolskiego brak czy na razie
brak? :-)

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : anfi@xl.wp.pl
Kobieta jest jak róża: na to ma kolce, by je owijać płatkami.

Data: 2009-03-25 09:41:22
Autor: Icek
Karygodne zachowanie prokuratora
> 7. brak odpowiedzi ;)
>

> Icek

Skarg do komendanta wojewódzkiego i ogólnopolskiego brak czy na razie
brak? :-)

spokojnie, narazie krotko czekam ;) a bedzie bedzie

Icek

Data: 2009-03-25 10:23:08
Autor: Gan
Karygodne zachowanie prokuratora

spokojnie, narazie krotko czekam ;) a bedzie bedzie

Icek

A oni za składanie fałszywych zeznań będą odpowiadać?
G.

Data: 2009-03-25 14:39:33
Autor: Icek
Karygodne zachowanie prokuratora
> spokojnie, narazie krotko czekam ;) a bedzie bedzie
>

> Icek

A oni za składanie fałszywych zeznań będą odpowiadać?

na 100% nie. Zlozylem zawiadomienie do prokuratury wiec najpierw zostala
umozona a mi probowano posadzic zarzuty skladania falszywych zeznan i
zawiadamiania organow scigania o niepopelnionym przstepstwie. Po
dostarczeniu nagrania mina zmiekla i tez nie ma kontaktu pomimo, ze minal
juz miesiac ;) Podobno zanim skieruja do sadu to prokurator ma ocenic czy
jednak umozenie bylo zasadne.

Icek

Data: 2009-03-25 14:57:36
Autor: Gan

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:gqdbu2$vpm$1node2.news.atman.pl...
> [...]

juz miesiac ;) Podobno zanim skieruja do sadu to prokurator ma ocenic czy

e jak minął dopiero miesiąc to oni jeszcze nie zdążyli przeczytać...

Karygodne zachowanie prokuratora