Karząca ręka PiS

Data: 2013-04-11 16:24:18
Autor: Mark Woydak
Karząca ręka PiS
http://wyborcza.pl/1,76842,8080287,Lekarz_scigany_przez_CBA_uniewinniony.html
http://wyborcza.pl/1,75478,4620320.html

i los nierychliwy ale sprawiedliwy:

"Dwa tygodnie temu Zbigniew Ziobro po wypadku samochodowym trafił do
szpitala na Szaserów. Ponieważ doznał także urazu głowy, przeszedł badanie
na tomografie komputerowym. Prześwietlenie oglądał prof. Podgórski. -
Zostałem zobligowany przez prośbę z Kancelarii Prezydenta, żeby się
osobiście zainteresować. Nie wiem, czy minister zorientował się, z kim ma
do czynienia. Ja się przedstawiłem, minister podniósł się i podał mi lewą
rękę, bo prawą miał w gipsie. Tak samo jak kiedyś badałem "Słowika", tak
teraz ministra. To moja działalność lekarska - mówił wtedy prof. Podgórski.

Resort sprawiedliwości zaprzeczył wtedy, że prof. Podgórski uczestniczył w
badaniu."

MW

Karząca ręka PiS