Kasa fiskalna - dwa raporty dobowe jednego dnia

Data: 2011-09-01 05:30:03
Autor: Krulik
Kasa fiskalna - dwa raporty dobowe jednego dnia
Dzień dobry

Mam pytanie - czy mogę wystawić jednego dnia dwa raporty dobowe?
Wystawiłem jeden i potem musiałem znów coś sprzedać, rozliczam się z
raportu miesięcznego, a z tego co twierdzi serwis mojej kasy nie
będzie żadnego problemu, bo kasa nie powtarza całości sprzedaży z
danego dnia, tylko nalicza od początku po każdym raporcie. Czy będą
jakieś problemy? Na dwóch raportach mam sprzedaż z całego dnia - nic
mi się nie powtarza.

Pozdrawiam
PK

Data: 2011-09-01 14:39:01
Autor: cyklista
Użytkownik Krulik napisał:
[...]

Nie ma problemu, możesz zrobić dowolną ilość raportów dobowych (jednak minimum jeden)

Data: 2011-09-01 05:39:29
Autor: Krulik
On 1 Wrz, 14:39, cyklista <cykli...@konto.pl> wrote:
Użytkownik Krulik napisał:

> [...]

> Pozdrawiam
> PK

Nie ma problemu, możesz zrobić dowolną ilość raportów dobowych (jednak

Bardzo dziękuję za szybką reakcję! :)

Pozdrawiam
PK

Data: 2011-09-01 15:26:18
Autor: SDD

Użytkownik "cyklista" <cyklista@konto.pl> napisał w wiadomości news:4e5f7cc2$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik Krulik napisał:

Nie ma problemu, możesz zrobić dowolną ilość raportów dobowych (jednak minimum jeden)

A jesli w danym dniu ni ebylo sprzedazy?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-01 16:59:48
Autor: cyklista

Użytkownik Krulik napisał:

[...]

jak to był dzień pracy i uruchomiłeś kasę fiskalną to musi byc raport dobowy, nie ma go tylko z dni wolnych od pracy gdzie kasa fiskalna nie była właczana

Data: 2011-09-01 18:27:15
Autor:
Kasa fiskalna - dwa raporty dobowe jednego dnia
jak to był dzień pracy i uruchomiłeś kasę fiskalną to musi byc raport dobowy, nie ma go tylko z dni wolnych od pracy gdzie kasa fiskalna nie była właczana

No to po mnie. U mnie kasa jest włączona 24 na dobę / 7 dni w tygodniu. Praktycznie każdy dzień to dzień pracy. Sugerujesz, że muszę każdego dnia robić raport? Warunkujesz to właczeniem kasy a nie nabiciem sprzedaży?

Czy możesz podeprzeć się jakimś przepisem? Gdzi eto znalazłeś? W znanych mi nie natrafiłem na tak dziwne zapisy.

Data: 2011-09-02 13:43:22
Autor: cyklista
Użytkownik sympatyczna_poczta_a@amorki.pl napisał:
[...]

Jak słusznie zauważyłeś źle napisałem, mając na myśli właśnie dokonanie sprzedaży (bo nie widziałem celu włączania kasy jak nie robię sprzedaży), a pisząc skrótowo o włączaniu kasy.
U mnie przy ciągle włączonej kasie ona o północy sama wywala raport dobowy, a jeśli nawet ją wyłączyłem wcześniej to zaraz po włączeniu następnego dnia drukuje raport dobowy bo nie ma zamkniętej poprzedniej doby. To mi się wydaje jak najbardziej zgodne z ustawą bo spełnia wymogi o drukowaniu raportu dobowego "najpóźniej przed rozpoczęciem sprzedaży w dniu następnym".

ps. rzeczywiście nie wiem co się dzieje jak przez całą dobę  nie ma żadnej sprzedaży, być może (a po analizie prawie na pewno) wtedy nie potrzeba raportu fiskalnego dobowego

Data: 2011-09-01 21:14:31
Autor: SDD

Użytkownik "cyklista" <cyklista@konto.pl> napisał w wiadomości news:4e5f9dc0$0$2452$65785112news.neostrada.pl...

jak to był dzień pracy i uruchomiłeś kasę fiskalną to musi byc raport dobowy, nie ma go tylko z dni wolnych od pracy gdzie kasa fiskalna nie była właczana

Jak kiedys pracowalem na etacie, to mialem do czynienia z kasa fiskalna i jakos nie pamietam, by po wlaczeniu drukowala ona jakies info o wlaczeniu, a tym samym, by o fakcie wlaczenia kasy zostawal jakikolwiek slad na kopii paragonow, ktore musisz przechowywac, a tym samym slad w pamieci fiskalnej.

Tak wiec sam fakt wlaczenia kasy, jako nie dajacy si eudowodnic, nie moze byc podstawa do drukowania za taki dzien raportu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-09-01 22:13:39
Autor: 'Tom N'

Użytkownik Krulik napisał:
[...]

Nic nie włączałem nic nie wyłączałem -- elektrownia wyłączyła i włączyła w
sobotę, który ustawowo nie jest dniem wolnym od pracy, oraz w niedzielę,
który ustawowo jest dniem wolnym od pracy...

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-09-01 18:24:32
Autor:
Kasa fiskalna - dwa raporty dobowe jednego dnia
A jesli w danym dniu ni ebylo sprzedazy?

To nie robisz. Raport robisz, jeśli była sprzedaż na kasie/drukarce.

Kasa fiskalna - dwa raporty dobowe jednego dnia