Kasa fiskalna i usługi telekomunikacyjne

Data: 2010-12-08 06:44:22
Autor: Jan Werbinski
Kasa fiskalna i usługi telekomunikacyjne
Usługi telekomunikacyjne zwolnione z kasy do końca 2010. Czy w przyszłym też będzie zwolnienie? Jest już rozporządzenie?

Mając zwolnienie przedmiotowe z kasy, kiedy ją dobrowolnie zainstaluję. Czy muszę codziennie nabijać cały obrót np ten na rachunku bankowym, czy tylko to co przychodzi gotówką? Np jak obrót gotówkowy jest tylko kilka razy w miesiącu, a na rku bankowym codziennie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-12-08 13:02:40
Autor: bastek72
Kasa fiskalna i us³ugi telekomunikacyjne
Us³ugi telekomunikacyjne zwolnione z kasy do koñca 2010. Czy w przysz³ym te¿ bêdzie zwolnienie? Jest ju¿ rozporz±dzenie?

Maj±c zwolnienie przedmiotowe z kasy, kiedy j± dobrowolnie zainstalujê. Czy muszê codziennie nabijaæ ca³y obrót np ten na rachunku bankowym, czy tylko to co przychodzi gotówk±?

istnieje interpretacja indywidualna że podatnik z okolic Jeleniej Góry który
o to zapytał nie musi wbijać na kasę ani obrotu gotówkowego ani z rachunku, gdyż
zwolnienie jest przedmiotowe i każda usługa się do niego kwalifikuje.

mnie ciekawi co innego: jaki interes kolega ma w _dobrowolnym_ instalowaniu kasy?

czytam różne wypowiedzi kolegi na pl.biznes.banki, kalkulować korzyść własną
kolega potrafi, więc musiał dostrzec _jakąś_ korzyść. Jaką, nie wiem...

Data: 2010-12-10 20:34:37
Autor: SDD

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:0edf.00000092.4cff73e0newsgate.onet.pl...

czytam różne wypowiedzi kolegi na pl.biznes.banki, kalkulować korzyść własną
kolega potrafi, więc musiał dostrzec _jakąś_ korzyść. Jaką, nie wiem...

Moze chodzi o kweste snobistyczno-wizerunkowe.
O ile snobizm w biznesie raczej nie poplaca, o tyle wizerunek moze miec wymierna wartosc. Skoro wszyscy wydaja jakies paragony, to moze niepowaznie wyglada ich nie wydawanie...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-14 14:14:35
Autor: Jan Werbinski
Kasa fiskalna i us³ugi telekomunikacyjne
Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:0edf.00000092.4cff73e0newsgate.onet.pl...
Us&#179;ugi telekomunikacyjne zwolnione z kasy do ko&#241;ca 2010. Czy w przysz&#179;ym te&#191;
b&#234;dzie zwolnienie? Jest ju&#191; rozporz&#177;dzenie?

Maj&#177;c zwolnienie przedmiotowe z kasy, kiedy j&#177; dobrowolnie zainstaluj&#234;.
Czy musz&#234; codziennie nabija&#230; ca&#179;y obrót np ten na rachunku bankowym, czy tylko
to co przychodzi gotówk&#177;?

[...]

Na razie żadną. Poza tym, że może być potrzebna do ewentualnego rozszerzenia działalności o taką, do której przedmiotowego zwolnienia nie ma.

czytam różne wypowiedzi kolegi na pl.biznes.banki, kalkulować korzyść własną
kolega potrafi, więc musiał dostrzec _jakąś_ korzyść. Jaką, nie wiem...

Przyszłą korzyść.