Kasa na reperację płota

Data: 2019-03-13 07:37:42
Autor: Pajdak
Kasa na reperację płota

S±siad chce na wiosnę wyreperować wal±cy się płot. Nie ma kasy ale liczy na reparacje wojenne on Niemiec. Kasę obiecał mu zenu¶ kogutkiem zwany. S±siad się pyta: gdzie jest moja kasa?! Mówię mu: idĽ z tym do zenusia. On obiecał.

https://www.dw.com/pl/reparacje-od-niemiec-czysty-populizm/a-47376097

koguciku, co mam odpowiedziec s±siadowi? że zrobiłes go w ciula? ;-)

--
Pajdak

Data: 2019-03-13 09:47:05
Autor: Zenek Kapelinder
Kasa na reperację płota
Zapomniales? dac kontakt do wlasciciela strony. Dla nas liczy się kontakt z naszymi czytelnikami

Deutsche Welle
Polnische Redaktion
53110 Bonn
Deutschland