Kasa spływa... odrą 3-]

Data: 2015-03-25 00:01:55
Autor: Ikselka
Kasa spływa... odrą 3-]
....tak samo jak spływała i przy grypie:

"Dziennikarze przeprowadzili śledztwo dotyczące związków ekspertów medycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) z największymi firmami farmaceutycznymi, które zarabiają ogromne pieniądze na sprzedaży preparatów przeciwko grypie.

- Wielu naukowców, zasiadających w różnych komitetach WHO, przedstawia się jako niezależni eksperci. W w istocie figurują na liście płac farmaceutycznych gigantów - mówi profesor epidemiologii Tom Jefferson, badacz z Cochrane Center w Rzymie.

Pytani przez duńską gazetę specjaliści mówią, że przyczyną przesadzonej reakcji WHO na wirusa A/H1N1 jest udana kampania PR-owska przeprowadzona przez ekspertów organizacji. Niektórzy z nich są pracownikami kompanii farmaceutycznymi.

Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła stan pandemii pod naciskiem grupy ekspertów, na czele której stoi Albert Osterhaus wirusolog z Erasmus Medical Center w Rotterdamie.

Holenderski rząd prowadzi dochodzenie ws. jego działalności, ponieważ okazało się, że otrzymuje on pieniądze od kilku firm farmaceutycznych produkujących szczepionkę na nową grypę."

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091125/KRAJSWIAT/672307967

--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Data: 2015-04-17 06:44:19
Autor: szklanynocnik
Kasa spływa... odrą 3-]
I tu jeden mały plus dla kopiącej metr wgłąb, że nie dała zgody
na zakup.

Data: 2015-04-17 09:29:00
Autor: Budzik
Kasa spływa... odrą 3-]
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

[...]

A co to ma wspolnego z odra?

Data: 2015-04-17 04:40:25
Autor: Marek
Kasa spływa... odrą 3-]
W dniu piątek, 17 kwietnia 2015 11:29:01 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Erasmus Medical Center w Rotterdamie.
> SWIAT/672307967 > A co to ma wspolnego z odra?

Bo Wisla tu nie pasuje.

Data: 2015-04-17 17:23:40
Autor: Qrczak
Kasa spływa... odrą 3-]
Dnia 2015-04-17 11:29, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
[...]

Jak zimą przebędziesz Odrę wpław, to się możesz nabawić grypy.

Data: 2015-04-17 19:10:21
Autor: Ikselka
Kasa spływa... odrą 3-]
Dnia Fri, 17 Apr 2015 17:23:40 +0200, Qrczak napisał(a):

[...]

Bardzo dobra odpowiedź na głupie pytanie.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

Data: 2015-04-17 18:22:20
Autor: Budzik
Kasa spływa... odrą 3-]
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

A co to ma wspolnego z odra?

Jak zimą przebędziesz Odrę wpław, to się możesz nabawić grypy.

Bardzo dobra odpowiedź na głupie pytanie.

Przypomne tylo grzecznie, ze atakując obowiązkowe szczepienia, pokazując jak to nie mamy szans walczyc z konsorcjami medycznymi podajesz przykład szczepionki nie obowiązkowej (grypowej), jednorazowej akcji przeciw konkretnemu szczepowi A/H1N1, dodatkowo, jak widac, wykrytego nieuczciwego lobbowania i ktoremu nieuczciwemu lobbowaniu się jako Polska oparlismy...
Coż...

Data: 2015-04-17 20:24:38
Autor: Ikselka
Kasa spływa... odrą 3-]
Dnia Fri, 17 Apr 2015 18:22:20 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Przypomnę tylko grzecznie, że nie atakuję ŻADNYCH szczepień, lecz wszelkie
ich NADUŻYWANIE powodowane lobbowaniem koncernów.

Data: 2015-04-17 20:00:35
Autor: Budzik
Kasa spływa... odrą 3-]
[...]

Wobec tego, w przeciwienstwie do naszej rozmowy o szczepionce na odre, w temacie szczepionek na A/H1N1 mam podobne zdanie.
U nas tez było lobbowanie, ale chyba takie bardziej siła rozpedu - wielu krzyczało jak to rzad ryzykuje naszym zdrowiem nie kupujac od razu szczepionki dla kazdego.

http://wyborcza.pl/1,76842,7214693,Polska_nie_kupuje_szczepionki_przeciw_A_
H1N1.html

http://tiny.pl/xh4mn

Data: 2015-04-17 22:13:58
Autor: Ikselka
Kasa spływa... odrą 3-]
Dnia Fri, 17 Apr 2015 20:00:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Dlaczego tylko w tym przypadku? Przecież dzieci w okresie 1-2 pierwszych
lat życia szczepione są nadmiernie i własnie w wyniku lobbowania - i to
jest zbrodnia po prostu.

Data: 2015-04-17 22:00:46
Autor: Budzik
Kasa spływa... odrą 3-]
[...]

Ze wzgledu na argumenty a nie z góry założoną teze.

Data: 2015-04-17 18:56:09
Autor: Ikselka
Kasa spływa... odrą 3-]
Dnia Fri, 17 Apr 2015 09:29:00 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Pomyśl. Dosyć tu było wałkowane.

Data: 2015-04-17 18:00:31
Autor: Budzik
Kasa spływa... odrą 3-]
Użytkownik Ikselka ikselk@gazeta.pl ...

A co to ma wspolnego z odra?

Pomyśl. Dosyć tu było wałkowane.

Masz tendencje do wyciągania z pojedynczych spraw ogolnych wniosków - innymi słowy: NADINTERPRETUJESZ. W sumie: politykujesz :)

Data: 2015-04-17 20:16:23
Autor: Ikselka
Kasa spływa... odrą 3-]
Dnia Fri, 17 Apr 2015 18:00:31 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

To, ze CI TU podaję konkretne przykłady, nie oznacza, że się wyłącznie na
nich opieram :->

Data: 2015-04-17 19:00:36
Autor: Budzik
Kasa spływa... odrą 3-]
[...]

Ale pamietasz, ze rozmawialismy o obowiązkowych szczepieniach na podstawie szczepienia na odre?
Jak ma sie do tego jednostkowy przypadek szczepienia na specyficna grype?

Data: 2015-04-24 13:46:54
Autor: Ikselka
Kasa spływa... odrą 3-]
Dnia Wed, 25 Mar 2015 00:01:55 +0100, Ikselka napisał(a):

[...]

https://kefir2010.files.wordpress.com/2015/03/odra-epidemia1.png

Epidemie eboli zresztą na tej samej zasadzie - jeden fałsz.