Kasa wyparowała!

Data: 2021-05-12 01:32:58
Autor: Zenek Kapelinder
Kasa wyparowała!
środa, 12 maja 2021 o 10:06:16 UTC+2 Runt napisał(a):
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/skok-wolomin-nik-bierze-sie-za-jedna-z-najwiekszych-afer-finansowych-ostatnich-lat/wkwzs5g,79cfc278 "Najwyższa Izba Kontroli bierze się za jedną z największych afer finansowych ostatnich lat - upadłości SKOK Wołomin.. Przewijają się w niej nazwiska prominentnych polityków, celebrytów, osób ze świata przestępczego, ludzi służb oraz najważniejsze instytucje finansowe." "To jednak niejedyny wątek łączący sprawę SKOK z politykami PiS, bowiem to politycy związani z dzisiejszą partią rządzącą tworzyli po 1989 r. w Polsce system kas. Byli to wieloletni senator PiS Grzegorz Bierecki, jego brat Jarosław Bierecki, Adam Jedliński, Grzegorz Buczkowski, a także Lech Kaczyński." Czekamy na wieści z TVP Info o aferach w PO. ;-)) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Znowu pizdziak vel runt dziura w dupie w liczbie mnogiej o sobie napisałeś. Zmień lekarza od pustego łba bo dotychczasowy tylko kasę z ciebie ciągnie.

Data: 2021-05-12 15:47:49
Autor: Runt
Kasa wyparowała!
W dniu 2021-05-12 o 10:32, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

to znowu ty zenusiu? ja ja cię za to kocham ;-))) ;-))))
pizdziak
jak sie miewa twoja łechtaczka? ;-))>vel runt
c-vel zenek ;-)))
dziura w dupie
zenusiu, wciąż tęsknisz za pracą swoją asshole? ;-)))
w liczbie mnogiej
mnogho nas ;-)))
o sobie napisałeś.
nu! ;-))))>Zmień lekarza
na twojego? ;-))))))>od pustego łba
twój łeb jest pełen kisielu i kocich szczyn ;-)))
bo dotychczasowy tylko kasę z ciebie ciągnie.
POważnie? a to drań! nie udało mu się ciebie wyleczyć a kasę wziął! ;-)))

Masz coś do powiedzenia w temacie? Jezeli nie to WON!

Data: 2021-05-12 07:24:42
Autor: Zenek Kapelinder
Kasa wyparowała!
środa, 12 maja 2021 o 15:47:51 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-05-12 20:32:37
Autor: Runt
Kasa wyparowała!
W dniu 2021-05-12 o 16:24, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

idź zenuś vel cvel dziura w asshole i pracuj przodem psu hanssa ;-)))