Kaseta HG41 a HG30

Data: 2018-08-25 07:32:28
Autor: qrt
Kaseta HG41 a HG30
"The Ghost" <maverick@NOSPMamorki.pl> Wrote in message:
Takie pytanko. Jaka w praktyce jest różnica miedzy kasetą HG41 a HG30?

Pozdrawiam, M.

Ha. W sumie to niewiadomo. Ostatnio sam się zastanawiam nad
 zagadnieniem wytrzymalosci kasety. Bo mam kasete  sunrace. Jest dość tania ale i znacznie lżejsza niż
 podobne kasety shimano. No i po założeniu trzeciego łańcucha
 skakało jak pchła po grzebieniu. Łańcuch mierzyłem przymiarem
 rohloffa.  No i jestem ciekaw jak to jest w wypadku innych kaset. Przymiaru używam od kilku lat i w sumie nie pamiętam ile razy
 wymieniałem łańcuchy w innych rowerach. W każdym razie nigdy mi
 się nie zdarzyło by łańcuch po wymianie skakał. Więc miękka kaseta?

--

Kaseta HG41 a HG30