Kaseta HG50 (8) rozbieralna?

Data: 2009-05-29 12:19:00
Autor: Kuba Stasiak
Kaseta HG50 (8) rozbieralna?
Próbowałem wybić nity, ale jakoś mocno się to trzyma. We wczesniejszej jeden nit był gwintowany, wykręcało się go i reszta ładnie się rozkładała. Czy HG-50 jest rozbieralna? Jesli tak jak to zrobic?

--
http://inimicus.bikestats.pl/

Data: 2009-05-29 13:13:37
Autor: Remigiusz Zukowski
Kaseta HG50 (8) rozbieralna?
Kuba Stasiak wrote:
Czy HG-50 jest rozbieralna? Jesli tak jak to zrobic?

Ja na Dremela zakładam średnią tarczę szlifierską i zeszlifowywuję łby nitów od strony największej zębatki, potem już można kasetę rozebrać gołymi rękami.

pozdrawiam

Remigiusz Żukowski

Data: 2009-05-31 10:43:32
Autor: Titus Atomicus
Kaseta HG50 (8) rozbieralna?
In article <gvog0n$qfl$1@inews.gazeta.pl>,
 Remigiusz Zukowski <rolandDWADZIESCIAPIEC@gmail.com> wrote:

Kuba Stasiak wrote:
> Czy HG-50 jest rozbieralna? Jesli tak jak to zrobic?

Ja na Dremela zakładam średnią tarczę szlifierską i zeszlifowywuję łby nitów od strony największej zębatki, potem już można kasetę rozebrać gołymi rękami.

Ale jak potem to zlozyc?
Jak rozumiem jest to czynnosc nieowracalna?

TA

Data: 2009-05-31 11:21:23
Autor: Kuba Stasiak
Kaseta HG50 (8) rozbieralna?

Ale jak potem to zlozyc?
Jak rozumiem jest to czynnosc nieowracalna?

Z tym problemu nie ma. Nakładasz po kolei tryby na sprzęgiełko i jeździsz.

Data: 2009-05-31 13:55:01
Autor: granat
Kaseta HG50 (8) rozbieralna?

Ale jak potem to zlozyc?

napewno latwiej niz klocki lego.
wszystkie tryby da sie wcisnac tylko w jednej stalej pozycji wzgledem siebie.

granat

Data: 2009-05-29 17:16:23
Autor: Adrian S.
Kaseta HG50 (8) rozbieralna?
Kuba Stasiak wrote:

Próbowałem wybić nity, ale jakoś mocno się to trzyma. We wczesniejszej
jeden nit był gwintowany, wykręcało się go i reszta ładnie się rozkładała.
Czy HG-50 jest rozbieralna? Jesli tak jak to zrobic?

 hmm rozbieralna tak, aczkolwiek potem nity nie trzymają razem koronek (nie
żeby to był rpoblem). Trzeba pilnikiem albo czymś zeszlifować łepek nita, i
jak już prawie łebka nie będzie to walnąć młotkiem aby wybić.
 --
Adrian S. the Lajt Rider

Kaseta HG50 (8) rozbieralna?