Kaseta adapter

Data: 2011-07-21 01:44:21
Autor: Animka
Kaseta adapter
Data: 2011-07-21 04:47:31
Autor: Tasiorsa
Kaseta adapter
W dniu 2011-07-21 01:44, Animka pisze:
To, że to jest kaseta adapter to ja wiem. Tylko co toto robi?
http://www.elektromaniak.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=69&category_id=30&option=com_virtuemart&Itemid=75
Droga Animko :)
Adapter ten umożliwia podłaczenie mp3, mp4, walkmana, discmana, (wszystkie użądzenia wyposażone w gniązdo słuchawkowe typu JACK) itp. do Twojego odtwarzacza samochodowego
Bardzo łatwy w obsłudze: wkładasz adapter do Twojego odtważacza kasetowego i podłączasz kabelek do wyjścia słuchawkowego w mp3 czy innego przenośnego odtwarzacza Przenoszony dźwięk jest stereofoniczny.
Jakosc raczej marna...taka do starego auta gdzie dzwiek przebija sie przez warkot silnika :)

Krzysiek

Data: 2011-07-21 11:17:25
Autor: Animka
Kaseta adapter
W dniu 2011-07-21 04:47, Tasiorsa pisze:
[...]

Aha, dzięki. Ja myślałam, że można z kasety przegrywać do komputera :D

--
animka

Data: 2011-07-21 11:22:00
Autor: Heraklit
Kaseta adapter
By³ sobie taki dzieñ: 21 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 11:17
*Animka* naskroba³(a):

Bardzo ³atwy w obs³udze: wk³adasz adapter do Twojego odtwa¿acza
kasetowego i pod³±czasz kabelek do wyj¶cia s³uchawkowego w mp3 czy
innego przeno¶nego odtwarzacza Przenoszony d¼wiêk jest stereofoniczny.
Jakosc raczej marna...taka do starego auta gdzie dzwiek przebija sie
przez warkot silnika :)

Aha, dziêki. Ja my¶la³am, ¿e mo¿na z kasety przegrywaæ do komputera :D

masz wyobra¼niê;)

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-07-21 11:21:31

Data: 2011-07-22 00:29:23
Autor: Animka
Kaseta adapter
W dniu 2011-07-21 11:22, Heraklit pisze:
Był sobie taki dzień: 21 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 11:17
*Animka* naskrobał(a):

[...]

masz wyobraźnię;)

Bo na tym obrazku było coś podobnego do kasety magnetowidowej.

--
animka

Data: 2011-07-21 11:31:30
Autor: ikov
Kaseta adapter
Aha, dzięki. Ja myślałam, że można z kasety przegrywać do komputera :D

Najprostszy sposób - odtwarzacz kasetowy z wyjściem słuchawkowym, podłączasz zamiast słuchawek kabelek zakończony z obu stron miniJackami, a z drugiej strony kabelek do wejścia mikrofonowego w komputerze, a tam jakiś program do nagrywania. Jakość słaba, ale bez przesady.

Data: 2011-07-21 13:27:22
Autor: Norbert
Kaseta adapter
Dnia Thu, 21 Jul 2011 11:31:30 +0200, ikov napisał(a):

[...]

Oczywiscie pomijamy nieistotne roznice w parametrach elektrycznych gniazda i
sygnalu mikrofonowego i liniowego, ktory z dzwieku robi przesterowany
jazgot.

Norbert

Data: 2011-07-22 08:01:34
Autor: Ghosthunter
Kaseta adapter
Dnia Thu, 21 Jul 2011 13:27:22 +0200, Norbert napisa³(a):

pod³±czasz zamiast s³uchawek kabelek zakoñczony z obu stron miniJackami, a z drugiej strony kabelek do wej¶cia mikrofonowego w komputerze, a tam jaki¶ program do nagrywania. Jako¶æ s³aba, ale bez przesady.

Oczywiscie pomijamy nieistotne roznice w parametrach elektrycznych gniazda i
sygnalu mikrofonowego i liniowego, ktory z dzwieku robi przesterowany
jazgot.

Pod³±czamy nie do wej¶cia mikrofonowego ale wej¶cia liniowego i odpowiednio
reguluj±c wzmocnienie wyj¶cia magnetofonu i czu³o¶æ wej¶cia komputera
uzyskujemy nie przesterowany d¼wiêk o przyzwoitej jako¶ci.

Data: 2011-07-21 12:47:33
Autor: Rados³aw Sokó³
Kaseta adapter
W dniu 21.07.2011 11:17, Animka pisze:
Aha, dziêki. Ja my¶la³am, ¿e mo¿na z kasety przegrywaæ do komputera :D

Mo¿na: bierzesz magnetofon, wyj¶cie s³uchawkowe pod³±czasz
pod line-in komputera i rejestrujesz odtwarzany magnetofonem
d¼wiêk na komputerze.

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-07-22 00:39:57
Autor: Animka
Kaseta adapter
W dniu 2011-07-21 12:47, Radosław Sokół pisze:
W dniu 21.07.2011 11:17, Animka pisze:
Aha, dzięki. Ja myślałam, że można z kasety przegrywać do komputera :D

Można: bierzesz magnetofon, wyjście słuchawkowe podłączasz
pod line-in komputera i rejestrujesz odtwarzany magnetofonem
dźwięk na komputerze.

Rzeczywiście ciekawe, tylko już niepraktyczne :-)
Ja się zastanawiam jak tu przegrać z kasety magnetowidowej pewną imprezę rodzinną , bo mi prawie nowy (mało używany) magnetowid zaczął wywalać kasety i za kazdym razem zaczepia na rolkach taśmę. Muszę jakimś długim śrubokrętem tę taśmę podważać, żeby wyjąć wiszącą kasetę. Nawet nową kasetę tak urządził. Mogłabym własnoręcznie te rolki w magnetowidzie "naprostować", ale nie wiem jak, a na magika, który zdziera z ludzi forsę mnie nie stać.

--
animka

Data: 2011-07-22 01:34:56
Autor: GLaF
Kaseta adapter
Dnia Fri, 22 Jul 2011 00:39:57 +0200, Animka napisa³(a):

Ja siê zastanawiam jak tu przegraæ z kasety magnetowidowej

Przez kartê telewizyjn±.

--
GLaF

Data: 2011-07-22 02:27:21
Autor: Animka
Kaseta adapter
W dniu 2011-07-22 01:34, GLaF pisze:
Dnia Fri, 22 Jul 2011 00:39:57 +0200, Animka napisał(a):

Ja się zastanawiam jak tu przegrać z kasety magnetowidowej

Przez kartÄ™ telewizyjnÄ….

Aha, czyli jakieś rozwiązanie jest, tylko trzeba by było kupić kartę telewizyjną :-)

--
animka

Data: 2011-07-27 00:00:11
Autor: Feromon
Kaseta adapter

U¿ytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1u1i9k1oty3ox$.2o94ebqett2e$.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 22 Jul 2011 00:39:57 +0200, Animka napisa³(a):

Ja siê zastanawiam jak tu przegraæ z kasety magnetowidowej

Jest wiele ofert w sieci...

Feromon

Data: 2011-07-27 00:32:24
Autor: Animka
Kaseta adapter
W dniu 2011-07-27 00:00, Feromon pisze:

Użytkownik "GLaF"<glaf@niema.takiego.numeru.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Dnia Fri, 22 Jul 2011 00:39:57 +0200, Animka napisał(a):

Ja się zastanawiam jak tu przegrać z kasety magnetowidowej

Jest wiele ofert w sieci...

Tak w sumie chcę zreperować mój srebrny, pasujący do kompletu magnetowid Philip's (raczej nowszej daty). Sama sobie jestem winna, bo kiedyś parę kaset pożyczyłam swojej siostrze, ona je wpakowała do swojego dziadoskiego magnetowidu i poszarpało taśmy. Potem już mój magnetowid po takiej taśmie zaczął szwankować i zaczepiać taśmy. Wiele nagranych kaset juz wywaliłam, nawet nową, nienagraną. Boleję nad tym bo lubię mieć w domu sprawny sprzet, a nie mam forsy na jakiegoś reperatora co mi dobre części powymienia, nie mam po prostu zaufania. Wszyscy by chcieli zabierać sprzęt do siebie do warsztatu, a ja bym chciała, żeby reperacja się odbywała na moich oczach.
Studniówki mojej córki to szkoda mi zaprzepaścić oraz pogrzebu z honorami i salwami mojego brata ciotecznego i któregoś tam dnia trzeba będzie to gdzieś przegrać na płytkę.

--
animka

Data: 2011-07-28 07:53:11
Autor: ±æê³ñ󶼿.
Kaseta adapter
S± punkty us³ugowe, które przegrywaj±.
W czasach przechodzenia z VHS na p³yty, te us³ugi by³y bardzo popularne.

Data: 2011-07-22 11:10:02
Autor: Maciek
Kaseta adapter
W dniu 2011-07-22 00:39, Animka pisze:
kasetę tak urządził. Mogłabym własnoręcznie te rolki w magnetowidzie "naprostować", ale nie wiem jak, a na magika, który zdziera z ludzi forsę mnie nie stać.
Wymień paski.

Maciek

Data: 2011-07-22 19:35:33
Autor: Animka
Kaseta adapter
W dniu 2011-07-22 11:10, Maciek pisze:
[...]

Czyli muszę oddać do jakiegoś magika, sama tego nie zrobię.

--
animka

Data: 2011-07-22 00:42:40
Autor: Animka
Kaseta adapter
[...]

Line-In mam też w miniwieży z magnetofonem, to chyba byłoby można też przez to gniazdko?
Tak tylko pytam, bo zastosowanie mi w zasadzie nie jest potrzebne.

--
animka

Data: 2011-07-22 15:49:39
Autor: Piotr Rezmer
Kaseta adapter
Animka pisze:

Line-In mam też w miniwieży z magnetofonem, to chyba byłoby można też
przez to gniazdko?
Tak tylko pytam, bo zastosowanie mi w zasadzie nie jest potrzebne.

Nie, powinno być line Out, czyli wyjście sygnału.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-07-22 19:34:22
Autor: Animka
Kaseta adapter
W dniu 2011-07-22 15:49, Piotr Rezmer pisze:
Animka pisze:

[...]

Pewnie pomyliłam się. Nie chce mi się teraz odkręcać tej miniwieży (żeby sprawdzić), bo kable krótkie i musiałabym je odłaczyć.
Jest też w menu opcja AUX. Też jeszcze jakoś z tego nie korzystałam.

--
animka

Data: 2011-07-22 21:01:33
Autor: z
Kaseta adapter
Animka pisze:

Pewnie pomyliłam się. Nie chce mi się teraz odkręcać tej miniwieży (żeby sprawdzić), bo kable krótkie i musiałabym je odłaczyć.
Jest też w menu opcja AUX. Też jeszcze jakoś z tego nie korzystałam.

Animka jakiś rok temu przybyła na ziemię (pewnie z venus) i bardzo ją ciekawi ziemska technologia. Niestety oprócz ciekawości jest jeszcze uparta i nie potrafi pojąć że się na czymś nie zna. Miejmy nadzieję że nie zrobi sobie krzywdy i nikt nie ucierpi w wyniku jej dobrodusznych porad. :-)

Data: 2011-07-21 17:02:27
Autor: Przemys³aw Ryk
Kaseta adapter [ORT]
Dnia Thu, 21 Jul 2011 04:47:31 +0200, Tasiorsa napisał(a):

(ciach…)
Bardzo łatwy w obsłudze: wkładasz adapter do Twojego odtważacza
                                                       ^^^^^^^^^^^
(ciach…)

Żeby Cię…

--
[ PrzemysÅ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like  ]

Data: 2011-07-21 23:54:47
Autor: Tasiorsa
Kaseta adapter [ORT]
W dniu 2011-07-21 17:02, Przemysław Ryk pisze:
Bardzo łatwy w obsłudze: wkładasz adapter do Twojego odtważacza
                                                       ^^^^^^^^^^^
Żeby Cię…

Wybacz Przemku nie ja zrobiłem orta :) Skopiowalem z aukcji allegro jakiego agenta ktory zachwalal swoja kasete jako najlepsza :)

Krzysiek

Data: 2011-07-22 14:51:45
Autor: Przemys³aw Ryk
Kaseta adapter [ORT]
Dnia Thu, 21 Jul 2011 23:54:47 +0200, Tasiorsa napisał(a):

[...]

To trzeba było oznaczyć, że to cytat. Czepiał bym się autora. :D

--
[ PrzemysÅ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ wokół niego.                                                  (Faldheim) ]

Data: 2011-07-22 18:25:27
Autor: GLaF
Kaseta adapter [ORT]
Dnia Fri, 22 Jul 2011 14:51:45 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

[...]

Może zbyt smacznie spałem na lekcjach polskiego, ale gdzie jest ort w
słowie adapter?

--
GLaF

Data: 2011-07-23 12:20:04
Autor: Michal Lukasik
Kaseta adapter [ORT]
Dnia 22.7.2011, GLaF napisa³(a):

Bardzo ³atwy w obs³udze: wk³adasz adapter do Twojego odtwa¿acza
                                                       ^^^^^^^^^^^

Mo¿e zbyt smacznie spa³em na lekcjach polskiego, ale gdzie jest ort w
s³owie adapter?

Ustaw w swym czytniku
Message / Message view options / Monospaced font
i wszystko stanie siê jasne.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2011-07-23 13:42:37
Autor: GLaF
Kaseta adapter [ORT]
Dnia Sat, 23 Jul 2011 12:20:04 +0100, Michal Lukasik napisa³(a):

Dnia 22.7.2011, GLaF napisa³(a):

Teraz jasne :)
--
GLaF

Data: 2011-07-22 16:49:31
Autor: JoteR
Kaseta adapter [ORT]
"Tasiorsa" napisał:

Bardzo łatwy w obsłudze: wkładasz adapter do Twojego odtważacza
                                                      ^^^^^^^^^^^
Żeby Cię…

Wybacz Przemku nie ja zrobiłem orta :) Skopiowalem z aukcji allegro

Grzebiąc w śmietniku (analogia absolutnie nieprzypadkowa), warto założyć rękawice, a wyciągniętą stamtąd rzecz uprać przed użyciem...

JoteR

Data: 2011-07-28 07:57:18
Autor: ±æê³ñ󶼿.
Kaseta adapter [ORT]
Ja do Animki wcale nie zak³adam rêkawic, ani jej nie piorê, ani przed u¿ywaniem ani po.

-- -- -
(analogia absolutnie nieprzypadkowa), warto zalozyc rekawice, a wyciagnieta
stamtad rzecz uprac przed uzyciem.

--

Kaseta adapter