Kaseta demontaż - jaki¶ pomysł ?

Data: 2010-12-18 12:36:59
Autor: Rafał VFR
Kaseta demontaż - jaki¶ pomysł ?
Witam
Kupiłem sobie rower. Nie wiem dlaczego bo jedn± koze do miasta już mam  - po prostu chciałem go mieć i już ;-)
Cały jest na Exage trail i mountain ł±cznie z pedałami !
Chciałem zdj±ć tyln± kasetę jednak jest tam bębenek z gwintem tylko zew i zamiast nakrętki jest nakręcona ostatnia koronka.
Kasta ma biegów 6.
Nie wiem dlaczego wszystko rozbieramai czyszcze, smaruje, nie tak miało byc ale na lito¶ć bosk± nie mogę inaczej ...
Tak czy owak doszedłem do wnisosku, że być może da się dwoma bacikami (mam tylko jeden).
Ale może kto¶ ma jaki¶ inny dobry patnet ? Wkręcanie w imadło odpada, zablokować pedałami mi sie nie udało, innego starego łańucha nie mam ....

Na koniec dodam, że klamkomanetki maj± możliwo¶ć oddzielnej regulacji manetki (k±ta) względem klamki (!) jak w nowym XTR :-) a lewy przeł±cznik sprężynę - po zdjęciu linki sam się przesun±ł do przodu :-). To chyba light action ;-)
Cuda na kiju.
A co najbardziej mnie zaskakuje - to rocznikowo to jest chyba 89 - a tam nie ma luzów (nie znam przebiegu) nie ma wżerów na konusach - ta jaki¶ pancerny sprzęt jest !

Rafal VFR
GG 85456
http://etacar.put.poznan.pl/rafal.kowalski/

Naprawiam rowery
www.rafcio.rekin.net

Data: 2010-12-18 12:47:29
Autor: Rafał VFR
Kaseta demontaż - jaki¶ pomysł ?
A doszukałem się na jakiejs stronie - dwa przecowbieżnie załozone baciki i po robocie ....
Musze zatem poczekać do poniedziałku albo skombinować kawalek łańcucha albo czekać na pomysły innych :-)
Pzdr RK

Data: 2010-12-18 11:14:07
Autor: Kuba Rozpruwacz
Kaseta demontaż - jaki¶ pomysł ?