[tech]Kaseta się blokuje, co robić ? Jak żyć?

Data: 2009-09-09 17:46:23
Autor: zcxz
[tech]Kaseta się blokuje, co robić ? Jak żyć?
Ryszard Mikke wrote:
Pytania:
- co to może być?
- jak skomplikowane jest usunięcie tego?
- co ja źle zrobiłem, że tak mnie pokarało?
zdjac kolo i sprawdzic czy to samo wystepuje.
a moze koleczka od przerzutki zachorowaly.

napisz pls jakie jest rozwiazanie problemu i co bylo przyczyna :)

--
zcxz

Data: 2009-09-09 14:34:00
Autor: Ryszard Mikke
On 9 Wrz, 17:46, zcxz <val...@poczta.onet.pl> wrote:
Ryszard Mikke wrote:
> [...]
> - co ja źle zrobiłem, że tak mnie pokarało?

zdjac kolo i sprawdzic czy to samo wystepuje.
a moze koleczka od przerzutki zachorowaly.

To zrobiłem, wczoraj dętkę zmieniałem, więc obmacałem i te kasetę.
Czy bębenek, bo to to w środku.

przy obracaniu kasety ręką, potrafiło się całkiem solidnie
zablokować...

napisz pls jakie jest rozwiazanie problemu i co bylo przyczyna :)

Obawiam się, że PeJot ma rację...

rmikke

[tech]Kaseta się blokuje, co robić ? Jak żyć?