Kasety RZADKIE?

Data: 2018-08-09 16:48:46
Autor: Gaspar
Kasety RZADKIE?
W dniu 09.08.2018 o 16:37, Yerine Ictimai pisze:
Wkurzaja mnie te wspolczesne kasety kilkunasto-rzedowe! Moja
  przaktyka taka jest, ze potrzebuje przeskakiwac o kilka rzedow
  (min 2) aby odczuc ROZNICE!

Może zlikwiduj tylną przerzutkę i używaj tylko przedniej.

--
Gaspar

Data: 2018-08-09 17:08:03
Autor: Yerine Ictimai
Kasety RZADKIE?
Gaspar <gaspi@gmail.com> ??????? ? ?????????:> W dniu 09.08.2018 o
 16:37, Yerine Ictimai pisze:
Wkurzaja mnie te wspolczesne kasety kilkunasto-rzedowe! Moja
  przaktyka taka jest, ze potrzebuje przeskakiwac o kilka rzedow
  (min 2) aby odczuc ROZNICE!

Może zlikwiduj tylną przerzutkę i używaj tylko przedniej.

Ale w przedniej jest tylko 3 rzedy, a poza tym uwazam za optimum
 aby bylo 3x6 ale kaseta zeby miala wieksze roznice miedzy
 poszczegolnymi rzedami - taki to problem? Zaden producent na to
 nie wpadl?

A Was naprawde bawi takie ciagle "psztykanie"? ;)

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-08-09 17:40:49
Autor: Gaspar
Kasety RZADKIE?
W dniu 09.08.2018 o 17:08, Yerine Ictimai pisze:
[...]

Jeśli nie możesz znaleźć kasety, to może poszukaj większej korby. Większe przełożenie - większe skoki na tej samej kasecie.

--
Gaspar

Data: 2018-08-09 20:10:10
Autor: ń
Kasety RZADKIE?
Poprawki z matur we wrześniu?

-- -- -

Data: 2018-08-09 20:56:42
Autor: Gaspar
Kasety RZADKIE?
W dniu 09.08.2018 o 20:10, ń pisze:
Poprawki z matur we wrześniu?

-- -- -
Jeśli nie możesz znaleźć kasety, to może poszukaj większej korby.
Większe przełożenie - większe skoki na tej samej kasecie.

Nie ma to jak idiota chce zabłysnąć. Do września niewiele czasu, więc pomogę ci, dla przykładu korba 50 i 53:

50/11=4,55
50/12=4,17
4,55-4,17=0,38

53/11=4,82
53/12=4,42
4,82-4,42=0,4

0,38<0,4

--
Gaspar

Data: 2018-08-10 06:51:28
Autor: ń
Kasety RZADKIE?
Nie ma to jak idiota chce zabłysnąć.
Do września niewiele czasu, więc pomogę ci Gasparze, dla przykładu korba 50 i 53:

(50/11 - 50/12) / 50/11=11*(50/11 - 50/12)/50=11*(1/11-1/12)=1 - 11/12
(53/11 - 53/12) / 53/11=11*(53/11 - 53/12)/53=11*(1/11-1/12)=1 - 11/12

Ale powyższego pewnie nie zrozumiesz, więc spróbuję Twoim nieprecyzyjnym językiem:

(4,55-4,17)/4,55=0,08351
(4,82-4,42)/4,82=0,08298
0,08351>0,08298
No zobacz jaki zonk...

-- -- -
50/11=4,55
50/12=4,17
4,55-4,17=0,38
53/11=4,82
53/12=4,42
4,82-4,42=0,4
0,38<0,4

Data: 2018-08-10 18:43:01
Autor: Gaspar
Kasety RZADKIE?
W dniu 10.08.2018 o 06:51, ń pisze:

Ale powyższego pewnie nie zrozumiesz, więc spróbuję Twoim nieprecyzyjnym językiem:

Drogi e-ń-ku, zrozumiałem. Ale przyznaję, że epitet był nie na miejscu, przepraszam.
A tak konkretnie to mój wywód udowodnił, że bezwzględne różnice prędkości zwiększą się przy większej korbie, a twój wywód udowodnił, że względne pozostaną bez zmian.

--
Gaspar

Data: 2018-08-10 12:06:22
Autor: Rowerex
Kasety RZADKIE?
W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 18:43:11 UTC+2 użytkownik Gaspar napisał:
> [...]

A tak konkretnie to mój wywód udowodnił, że bezwzględne różnice prędkości zwiększą się przy większej korbie, a twój wywód udowodnił, że względne pozostaną bez zmian.

1 ząbek różnicy między zębatkami kasety przy zębatkach korby 53 i 44 daje mniejsze różnice prędkości przy zębatce 53 - ale warunek jest jeden i podstawowy, tzn przełożenie do którego się odnosimy jest praktycznie takie samo, np. 53/18 i 44/15 a porównujemy z: 53/(18+1), 53/(18-1), 44/(15+1), 44/(15-1)

Pozdr-
-Rowerex

Kasety RZADKIE?