"Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza

Data: 2009-04-12 22:23:19
Autor: Barbara K.
"Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza
Witajcie,
Nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale zapytam.
Dawno temu używało się u mnie w domu do sprzątania urządzenia o nazwie "Kasia" (nie wiem, czy tak się nazywało, czy tylko w domu tak mówiono). Wyglądało to jak szczotka odkurzacza na kiju.
Czy możecie podrzucić pomysły, gdzie można to teraz kupić, o ile w ogóle jeszcze to produkują? I jak to się faktycznie nazywa?
Dzięki i pozdrawiam
Barbara

Data: 2009-04-12 22:49:18
Autor: Panslavista
Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

http://www.ceneo.pl/914737
http://sklep.pilartech.pl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=62&Itemid=26
http://www.vileda.pl/szczotki_elektryczne.php?pro=141

W zasadzie są już tylko akumulatorowe, za to dużo skuteczniejsze...

Data: 2009-04-12 23:45:53
Autor: JBP

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Dawna ręczna szczotka "Kaśka" nazywa się teraz "Jasia". Kosztuje ok.50 zł.
Poszukaj na Google albo na Allegro - na przyklad:
http://www.allegro.pl/search.php?string=Ka%C5%9Bka&category=9301&description=1&from_showcat=1&country=1&order=p
lub krócej:
http://tinyurl.com/cm4arq

JBP

Data: 2009-04-13 18:49:12
Autor: Barbara K.
Użytkownik "JBP" <topaz@os.pl> napisał w wiadomości news:grtf37$6gd$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dzięki wielkie.
Pozdrawiam
Barbara

Data: 2009-04-13 18:49:43
Autor: Barbara K.
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:grtk85$m7c$1atlantis.news.neostrada.pl...
W zasadzie są już tylko akumulatorowe, za to dużo skuteczniejsze...

Chodziło mi własnie o ręczną.
Dzieki i pozdrawiam
Barbara

"Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza